Het is eindelijk zover. ZE IS ER

A

Anoniem

Guest
(papa rutger heeft zichzelf nog niet aangemeld en doet het ff via de account van z'n vrouw)

Zoals ik al eerder zei, ik zal zeker meer reageren:

Het is eindelijk gebeurd en hoe..... Ze heet CAITLIN FAY en is een plaatje (kan niet anders ).
Vrijdag om 16:29 is ze dus geboren en weegt 3225 gr. Ze was ook niet erg groot, 48 cm.

Het is uiteindelijk een ongeplande keizersnee geworden, want de pijn was niet meer te harden. Uiteindelijk wel goed geweest, want van de vorige ks zat een grote verkleving om de interne litteken. Die hebben ze meteen weg gehaald en was ook de boosdoener van de pijn.
Op dit moment ligt Jolanda in het ziekenhuis, maar het gaat naar omstandigheden heel goed met haar.
En het meisje.......???? Kijk zelf maar
jolandaatje25.hyves.nl/fotos/306013726/0/oh2e/

quote: jolandaatje26 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2008 23:27:41'));

(papa rutger heeft zichzelf nog niet aangemeld en doet het ff via de account van z'n vrouw)

Zoals ik al eerder zei, ik zal zeker meer reageren:

Het is eindelijk gebeurd en hoe..... Ze heet CAITLIN FAY en is een plaatje (kan niet anders ).
Vrijdag om 16:29 is ze dus geboren en weegt 3225 gr. Ze was ook niet erg groot, 48 cm.

Het is uiteindelijk een ongeplande keizersnee geworden, want de pijn was niet meer te harden. Uiteindelijk wel goed geweest, want van de vorige ks zat een grote verkleving om de interne litteken. Die hebben ze meteen weg gehaald en was ook de boosdoener van de pijn.
Op dit moment ligt Jolanda in het ziekenhuis, maar het gaat naar omstandigheden heel goed met haar.
En het meisje.......???? Kijk zelf maar
Caitlin Fay

Rutger en Jolanda, lieve luitjes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e kindje!
Wat een wondertje he! Fijn dat die spanning nu van jullie af is en kunnen gaan genieten!

Dikke knuffel
Achnita
mama van Mike en Brian (gisteren 1 jaar geworden)

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter!
Hopelijk gaat alles goed en mag Jolanda ook gauw weer naar huis!!

Groetjes

Lieve Rutger en Jolanda,

Super gefeliciteerd met jullie gezins uitbreiding!!! Nu al twee kleintjes, gezellig hoor. Ik hoop dat Jolanda snel hersteld is van haar keizersnee, zorg maar goed voor haar want ze zal er nog wel even last van hebben. Maar dat weten jullie al van de vorige keizersnee. Geniet van elkaar!!!

Hoi!!!

Eindelijk maar toch!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet lekker van haar en natuurlijk van elkaar!!

Liefs,

Frieda

Hoi Lieverds,

Nogmaals gefeliciteerd met de kleine meid!

Zoals ik lees is het heel pittig geweest.... Maar gelukkig is ze er eindelijk. Ik heb netjes mijn mond gehouden die 2 dagen hier op het forum, vond het erg moeilijk hihi

liefs Maris

Terug
Bovenaan