Het is eindelijk zover. ZE IS ER

Ik heb meteen gekeken wat een mooi moppie. Geniet er lekker van en zoals iedereen al gezegd heeft laat je maar eens lekker verwennen jolanda.

liefs daan en vera

Dames.... Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties. Ik had alleen wel de foto op een verkeerde manier erbij gedaan. Ik zal er hier nog twee plaatsen.
Ook ff een update over jolanda:

Het gaat enorm goed met haar, ze heeft meer last van de borstvoeding dan van de operatie (bij wijze van spreken natuurlijk). We hopen dat ze uiterlijk dinsdag weer naar huis mag. Caitlin doet het ook erg goed, is niet erg veel afgevallen en drinkt nu al te veel (ze spuugt het gewoon weer uit). En zoals jullie junnen zien is Kyano ook erg blij dat z'n zusje er is.

Ik mocht Caitlin vandaag voor het eerst in bad doen en dat was weer ff wennen, ze is ook zo teer.

Dus ook namens Jolanda en Caitlin, heel erg bedankt voor de reacties!!!

Ah wat een snoepige foto's! En Kyano en Caitlin samen, heel lief....

Jolanda ziet er stralend uit. Logisch dat ze er door heen zat, met die verkleving.... Hopelijk zijn ze snel thuis en kunnen jullie genieten met zijn viertjes.

liefs Maris

van harte gefeliciteerd met de kleine meid.ga er lekker van genieten want het gaat zo snel.
gr petra en anouk

Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje.
Hopelijk ben je snel hersteld van de keizersnee en kunnen jullie optimaal genieten van jullie nieuwe geinnetje.

Liefs Jessica

YES, ZE IS ER!!!!        En wat een ontzettend mooie meid hebben jullie gekregen.

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

Jolanda, rust maar lekker uit, je hebt het verdiend!!

GEFELICITEERD met jullie mooie dochter en zusje...

Groetjes, Patricia & Jayden...

Hoi,

ook namens mij gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Hoe gaat het nu met jullie? Wanneer mogen de dames naar huis?

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan