Het is gelukt! Ik ben zwanger!

Hoi Marisa,

Gefeliciteerd! Geniet er lekker van en we duimen met zijn allen dat het goed gaat.

liefs Maris

Hee hallo!

Gefeliciteerd! super zeg! en idd snel hee! hartstikke leuk! hopelijk blijft alles goed gaan. Voel je je ook goed?

Groetjes Alberdien

Meiden, wat zijn jullie toch een schatten! Het doet me goed om zoveel lieve reacties te krijgen.

@ Alberdien: ik voel me wel redelijk. Al een week erg moe en ik begin nu wel echt duizelig te worden. Eten is al ietsje minder, maar het staat me nog niet helemaal tegen. :)

Nogmaals bedankt voor de lieve woorden en Linda, bedankt voor je kaarsje! Hartstikke lief!

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Fijn dat je je wel goed voelt. Hier heeft je kaarsje de hele middag gebrand. Ik hoop echt dat het helpt. En al die kwaatjes zullen wel herinneringen terug halen. Allemaal weer zo ontzettend spannend maar ook weer heel erg leuk. We volgen je zwangerschap vanaf hier.

groetjes Linda

Marisa, van harte gefeliciteerd!! Ik krijg nog steeds een week gevoel als mensen vertellen dat ze zwanger zijn!!! ik vind het zo leuk voor je! En natuurlijk duim ik mee dat het allemaal goed gaat!

Succes met alle kwaaltjes. Hopelijk gaan die snel over zodat je fijn kunt gaan genieten, al doe je dat nu al denk ik!

Hoi Marisa,

Wat ontzettend!!!!!! geweldig voor jullie. Gefeliciteerd meid!!!
En ik ga zeker duimen dat het goed gaat voor jullie.

Veel plezier op je rozewolk, geniet ervan joh!

Liefs Linda

Hoi Marisa

Ook namens mij.....VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!
Ga heerlijk genieten van jullie zwangerschap.

Groetjes Naomi

Terug
Bovenaan