Het is hard werken

Samen zitten we op de badkamervloer te wachten tot we de testuitslag kunnen bekijken. Na vijf minuten bekijken we allebei een staafje en... Een positieve zwangerschapstest!
We zijn: blij, verrast en een tikje overweldigd.
We wilde het graag en dan is het ook nog snel gelukt! Wauw.

Voor een aantal dagen leven we op een roze wolk, maar dan beginnen de eerste zwangerschapskwaaltjes. Mijn maag heeft moeite om eten te ontvangen en heel veel dingen willen niet naar binnen. Gelukkig hoef ik niet over te geven, maar het is een worsteling om eten binnen te krijgen.
Binnen een paar weken val ik vijf kilo af en ik voel me steeds vermoeider. Eigenlijk heb ik nergens meer zin in en werken (als leerkracht voor de klas) valt me zwaar.

gelukkig lukt sinds drie weken eten weer beter. Een boterhammetje, beetje pasta, beschuitje en een smoothy voor de vitaminen. Mijn energie begint een beetje terug te komen. Ik voel me niet meer compleet uitgeput, maar blaak ook niet van de energie.

Het is een wonder zo een kuikentje in mijn buik en ik voel me gezegend dat ik dit kuikentje mag dragen, maar ik vind het wel hard werken.
 
Het is zeker hard werken! Ik ben al 7 maanden aan het overgeven dus ik weet helemaal wat je bedoelt. Gelukkig gaat het nu al de goede kant op met jou. Nog 5 weekjes, dan ben ik er ook van af want dan is ze er!
 
Terug
Bovenaan