het is niet goed

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik vanmiddag bij de VK ben geweest maar dat het niet goed is. Ik ben nu 7 weken zwanger, maar er is alleen maar een vruchtzakje te zien. Ik moet nu nog tot donderdag wachten en dan kan ik beslissen of ik me door wil laten verwijzen naar de gynecoloog voor een curretage en eventueel een onderzoek.
Ik voel me raar. Ik voel me nog steeds erg zwanger en het vruchtzakje groeit raar genoeg ook. (soort schijnzwanger).
Ik moet de komende tijd maar eens nadenken hoe we hiermee verder gaan. In November had ik ook al een miskraam.
Het steekt me dat ik nu anders al een kindje had gehad, maar dat ik weer terug bij af ben. Sorry, maar moest even m'n verhaal kwijt.
Liefs Kaly

hey!!Je hoeft toch niet sorry te zeggen!!we zijn hier toch om naar je verhaal te "luisteren"!!
Wat sjit voor je...kan me voorstellen dat je je nu erg rot voelt,vooral als je al een mk achter de rug hebt!!
Als ik jou was ging ik zeker naar de gynecoloog voor een onderzoek!
Ik wens je veel sterkte met alles,
liefs,swinnie

hey meid,
wat erg voor je zeg, ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies,
en leg je er niet bij neer ook voor jullie komt het goed.
als ik jou was zou ik het wel laten onderzoeken kom je misschien te weten waar het aan ligt.
veel liefs
sabrine

Wat vreselijk voor je. Kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt, met een vriendin van mij is het ook niet goed gegaan ze was toen 20 weken. Ze heeft het heel zwaar gehad, na 2 maanden was ze opnieuw zwanger, en afgelopen februari is mijn petekindje geboren.

Sterkte,
Talke

Beste Kaly,

Heel veel sterkte gewenst......
Ook de komende tijd, want het moet pijn doen zoiets.... vooral in je hart....

Liefs,

Erretje

Lieve meid,

Wat een nare tijd maken jullie nu mee.
Ik wil je alle steun geven die ik je maar wensen kan en hoe moeilijk het ook is, heb vertrouwen in de toekomst, dan hoop ik dat je je gauw weer een beetje beter voelt.
Ook voor jullie komt het vast en zeker allemaal goed!!!!!Sterkte!

Een dikke knuffel,
Famke

Ach meissie

Wat ongelovelijk erg voor je ik hoop dat je het een plekje kan geven. Als ik jou was zou ik ook naar de gynecoloog gaan voor nader onderzoek. Ik wil je veel sterkte toe wensen de komende tijd.

Heel veel Liefs Linda

Hoi Kaly,
Tjee wat heb jij een pech! Ik hoop dat er toch ineens positief nieuws komt voor jullie, maar zoals ik het hoor zal dat niet meevallen!
Succes de komende periode en ik zal aan jullie denken.

Liefs van Bo

Terug
Bovenaan