het is niet goed

achhhhhhhhh kalyyyyyyyyy!!!

dus toch!!!!wat ontzettend droevig voorje meid!!! ik heb nog zo zitten duimen dat je gewoon korter zwanger was dan je dacht....
ik had zo gehoopt dat je 2de zwangerschap goed zou gaan...
ik wens je heel veel sterkte met jullie beslissing!!!!

dikke knuffel en liefs, sweety

nou Kaly
ik weet niet wat ik moet zeggen alleen maar heel veel sterkte voor jou en jou mannetje.
liefs daan

lieve kaly,

Wat erg voor jullie zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Hopelijk komt er voor jullie binnenkort een positieve wending.

Groetjes kriebels

Lieve Kaly,
natuurlijk hoef je geen sorry te zeggen, ook en misschien wel juist voor dit soort dingen is  het forum zo heerlijk. Ik heb ook echt mn ei kwijt gekund na mn miskramen.
Maar meid, ik zou zeker een doorverwijzing naar de gynaecoloog vragen. Doe doet dan een inwendige echo en dan weet je veel beter waar je aan toe bent, weet ik (helaas) uit eigen ervaring. Beter zekerheid, dan voortborduren op dit, want dat het vruchtzakje wel nog groeit is wel apart. Ik zou zo snel mogelijk een verwijzing vragen. Dan kun je ook meteen met hem/haar praten over hoe nu verder en bij mij werd ook meteen alles uitgezocht. Das ook wel prettig, althans dat vond ik.
En ook voor jullie is het geluk echt weggelegd, blijf daar alsjeblieft op vertrouwen.

Voor jou en je partner: heel veel sterkte en neem er de tijd voor om dit te verwerken, wat anderen ook zeggen of denken.

Liefs,
Danielle

Wat ontzettend naar voor je! Wel een soort van zwanger, geen kindje, wat een rotgevoel zeg! Ik kan me voorstellen dat een onderzoek prettig is, misschien kun je daarmee in de toekomst ellende voorkomen. Maar voor nu is het gewoon balen natuurlijk.

Naar ook hè, om te bedenken dat je anders al een kindje had gehad. Heb ik ook, vooral toen er negen maanden na onze eerste poging (en 5 maanden na mijn hele vroege miskraam) een tweeling werd geboren bij kennissen. Hadden ze er eentje verkeerd bezorgd?

Veel sterkte!

Liefs,

Zeeuw Meisje

Lieve Kaly !
Wat een naar bericht zeg, ook ik wil jullie veel sterkte toewensen, dat hebben jullie vast wel nodig.
       Groeten van Miena.                                                              

Kaly,

Wat jammer, ik heb zo voor je zitten duimen maar dat heeft dus niet mogen baten. Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd toe. En houd ons op de hoogte. En als je je hart wilt luchten hier kun je alles zeggen waar je anderen niet mee wilt bezwaren.

Veel lief Nathalie

Terug
Bovenaan