het is nog niet zover maar toch.....brr...

Hey erica,

Thx voor je verhaal. Ik heb er wel al over gesproken met mijn vk en ik moet wel een afspraak maken bij de gyn omdat ze wil weten of alles oke is met mijn bekken omdat ik steeds dat kind er maar niet uitkrijg. Ik denk zelf dat het komt omdat ik 2x in omstandigheden verkeerden die echt verre van ideaal waren binnen mijn priveleven. Ik was tijdens de bevalling ook heel erg bezig met mijn (toenmalige) vriend en dat schoot totaal niet op. Ik had vanalles in mn hoofd en dat werkt enorm tegen tijdens een bevalling. Ik heb daar dit keer iig geen last van want ik weet dat mijn vriend geen probleem zal vormen tijdens de bevalling. Toen ik mijn miskraam kreeg en dus echte weeën had begin van het jaar is ie daar de hele tijd bijgeweest en deed precies wat ik nodig had. Ik zie er wat dat betreft niet tegenop! Nu maar hopen dat de natuur goed werk doet en dat ik totaal in mezelf kan zinken want dat is wat nodig is!

En goede bevallingsverhalen lijkt mij een prima plan kom maar op mensen!

Groetjes Peet

Ik kan me je angst wel voorstellen hoor!
Mijn bevalling was ook niet helemaal super.............
Ik ben zelf behoorlijk ziek geworden tijdens de bevalling waardoor het ook niet goed ging met mijn zoontje. Hij heeft het net gered!
Zelf weet ik niet meer zo heel veel mee vd bevalling, alleen dat ik wou slapen........
Gelukkig wordt ik nu extra in de gaten gehouden doormiddel van extra bloed- en urineonderzoeken. Ik ben waarschijnlijk ziek geworden doordat ik jaren geleden zware nierbekkenontsteking heb gehad.

Maar misschien is een geboorteplan maken een idee?? Daar kan je alles in zetten wat je juist wel en niet wil en wanneer er in gegrepen gaat worden. Niet dat je te lang ligt te modderen etc.

Sterkte er mee!!

Hoi Sylvester,

Misschien is dat idd wel een goed plan om vantevoren alles helemaal te bespreken. Natuurlijk gaat het altijd wel anders maar goed dan heb ik iets om me aan vast te houden iig. Ik wil er echt goed voor gaan dit keer en me helemaal er aan over geven. Dat is de andere keren door omstandigheden niet gelukt helaas.

Groetjes en bedankt voor je verhaal, jij ook alvast veel sterkte voor straks!

Petra

Zo zeg wat een verhalen, ik ben zwanger van de eerste, nou ja op de miskraam na dan he en daar heb ik helemaal geen last van gehad (lichamelijk).
Maar nu he... ik weet dat ik een keizersnee ga krijgen. Nu al? Jawel, dat is ivm de darmziekte die ik heb (Crohn) en alle toestanden die daar weer bij horen. Jullie weten beter dan ik wat dat persen kan doen, nou dat ga ik dus niet doen. Ik probeer heel positief te kijken naar wat mij te wachten staat en om je eerlijk te zijn ben ik alleen maar bang dat ik na de ingreep ziek ga worden, toch een hele aanslag op je lijf... Dat lijkt me zo erg dat ik dan de eerste maanden te ziek ben om wat te doen.. brrr.
Maar ik blijf maar vrolijk rondtetteren dat ik me lekker in het ziekenhuis laat verwennen door iedereen. Die zorgen zijn voor mij en voor hier op het forum!
Sterkte allen, het gaat vast allemaal heel goed komen!
D.

Terug
Bovenaan