het is nog zo pril...

hoi,

ik heb al een paar berichtjes achter gelaten op het forum omdat er nog geen mamaclub juni was. Maar nu wel dus ik dacht, ik begin er maar mee....ik ben denk ik nu in mijn 5de week en wordt voor de 2de x mama, ik heb al een zoontje van 2,5 jaar. Het voelt nu zo anders dan de eerste keer, ben erg moe, misselijk en wil heeellll graag de echo zien! volgende week vrijdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige en dan hoop ik dat er een echo wordt gemaakt, we moeten afwachten....

groetjes

Hey Daantje!
Ik ben nu 4.5 weken zwanger. Ook nog erg pril dus.
Gisteren bij de dokter geweest.
Heb last van verstopping. Maar dat geeft niets!
Dat heb ik er wel voor over!
Voor ons is het ons eerste kindje.
En we vinden het deze keer extra spannend omdat we al een mk hebben gehad in Augustus.
Vandaag ga ik de vk bellen, dat weet ik wanneer we voor een intake en echo kunnen.

Heb jij verder al kwaaltjes?
Ik behalve die verstopping niet echt.
Beetje gevoelige borsten, verder niets.

Groetjes MMdJ

Hallo,

Ik ben nu 6,5 week zwanger van ons vierde kindje.
Vermoedelijke uitegerekende datum is 13 juni 2010.

De eerste 2 weken voelde ik me erg goed, nu veel spugen, 24 uur per dag misselijk en heel moe, maar ja van slapen komt ook niet meer zoveel.

Ben de dagen al aan het aftellen dat ik 12 weken ben, dan word het hopelijk een stuk minder.

Debby

hallo,

ik ben nu 7 weken zwanger voor ons de eerste keer. allemaal erg spannend. vind het heel erg fijn om op het forum verhalen van andere te horen.

ik heb vooral last van mijn darmen die liggen overhoop, mijn borsten zijn erg groot en zwaar.
en ik ben heel erg moe.

over twee weken mag ik naar de verloskundig daar zit ik wel op om te springen hoop dat ik dan een echo krijg ben zo benieuwd.

weten jullie of je al wat op de echo kan zien, of is het gewoon een wazig geheel?

gr.

Hoi,

Ik ben nu 5,5 week zwanger maar heb gelukkig nog nergens last van. Beetje gevoelige borsten en rug maar verder niets.... hoop dat dat zo blijft. Heb begin dit jaar mk gehad met 8 wk dus blij dat het na vele maanden weer gelukt is. Het is onze 1e kindje. Gelukkig over 2 weken al echo en hoop dat we dit keer wel hartje horen/zien. Maar heb er een goed gevoel over.....

Iedereen gefeliciteerd en de komende weken sterkte met de kwaaltje maar vooral genieten van dit mooie gebeuren ;-)

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben nu 5 weken, zo spannend allemaal. We hebben al een dochter van 3. Wil ook heel graag een echo, dan is het wat meer 'echt'. Morgen bezoek van moeders voor moeders, dus weer een test. Nog 2,5 week wachten voor ik naar de VK mag voor een echo..
Mijn borsten zijn al erg gevoelig en ook misselijk, voor mij alleen maar een bevestiging dat ik echt zwanger ben :D

Hoi,

Morgen ben ik precies vijf weken zwanger, van mijn tweede. Onze dochter is bijna drie. Het is weer heel spannend, aan de ene kant voelt het allemaal heel goed, met de bekende kwaaltjes: moe, af en toe een beetje misselijk, en wat meer gevoelige borsten. Maar ik houd toch ook een beetje een slag om de arm, want het kan natuurlijk nog alle kanten op.
Vanmiddag bezoek van MvM, ben wel benieuwd naar de test, net als jij Susanne! Ook al heeft het er alles van, het is toch altijd weer fijn om het bevestigd te zien.
De VK heb ik nog niet gebeld, nog geen kans voor gehad, door werkdrukte :(

Iemand vroeg naar wat je op een echo kunt zien, zo vroeg. Nou, niet heel veel, eigenlijk niet meer dan een soort van streepje. Maar je ziet het wel bewegen, als ik het me goed herinner... Mijn eerste echo was met zes weken en vier dagen en overviel me een beetje, ik had niet gedacht dat ze er al een zouden maken. En toen was er ook al een hartje te HOREN. Dat schijnt niet altijd zo te zijn. Maar jeetje, wat een verrassing. Ik weet nog dat de gyn zei: "Dat is écht niet je eigen hart, hoor!" Maar wat je ook ziet of hoort, het is echt heel speciaal. Een bevestiging dat er een begin van leven in jou leeft.

Gefeliciteerd allemaal!

eindelijk het juni forum gezelligggg
ik ben angela 25 jaar en zwanger van ons vierde kindje en uitgerekend op 12 juni als het goed is maandag heb ik een echo om dit te bevestigen
na 3 soepelen en super makkelijke zwangerschappen is deze erg heftif heb al vanaf de vierde week suiker en zit al aan de insuline vaak misselijk en vreselijk moe allemaal dingen die voor mijn nieuw zijn zo zie je maar ieder zwangerschap is anders.
dus maandag me eerste echo en ee gesprek met gyn over hoe de bevalling gaat omdat ik nog al bekend sta met erg vlotte bevallingen en wij dus met eigen vevoer nooit het ziekenhuis zullen redden
de laatste bevalling duurde van de eerste wee tot geboorte 11 min erg spannend dus aleemaal
nou ik ga weer wat doen spreek jullie snel en op naar de 12 weken en een voorspoedige zw voor iedereen
liefs angela

Terug
Bovenaan