het is nog zo pril...

Hey Meiden,
Gisteren is er iemand geweest van moeders voor moeders! Erg leuk want er werd nog een keer getest.
Deze was helemaal goed!
Volgende week mag ik beginnen.
Ik vind het wel spannend allemaal.
Het is voor mij allemaal de eerste keer.

Ik mag 12-11 naar de vk voor een echo.
Nog 4 weekjes wachten dus!
Ben benieuwd! Heb er nu al zo veel zin in.
Maandag mijn werk maar even inlichten.
En verder proberen zo veel mogelijk mijn mond te houden! Dat is zooooo moeilijk!

Ook ik heb dus erge last van mijn darmen.
Heb erge rugpijn (onderin) en heb wat gevoelige zware borsten! Maar he! heb het er allemaal voor over!

Groetjes MMdJ

Hallohallo!

Voor mij is het dit keer de tweede zwangerschap! Mijn zoontje is ruim 16 maanden. 1 dag voor zijn tweede verjaardag is mijn vermoedelijke uitgerekende datum. 14 juni 2010. Ruim 6 weken zwanger dus. Ben al een dikke week vreselijk beroerd, en moe, moe, moe.... Had ik allemaal niet zo erg bij de eerste. Ik mag volgende week vrijdag naar de VK voor de intake. Maar ik krijg pas met een week of 10 of 11 een echo. Jammer dat het nog zo lang duurt. Ben nu ook veel meer bezig met of het hartje klopt...

Wens jullie een leuke onbezorgde zwangerschap en wie weet kunnen we nog heel wat met elkaar delen hier op het forum?!

Groetjes,
Marientje

Hihi,

Allemaal gefeliciteerd!

Voor mij ook de 2e zwangerschap. Mijn zoontje is bijna 15 maanden. Ik ben uitgerekend op 19 juni.. Over 2 wkn de eerste echo, spannend!!

Groetjes

Hoi hoi, fijn dat er nu een juni-forum is! Leuk om te zien dat er zoveel verschil is tussen iedereen, qua hoeveelste zwangerschap en kinderen. Voor mij de 3e zwangerschap. Hebben inmiddels een zoontje van drieënhalf en een dochtertje van bijna twee.

Ben uitgerekend op 20 juni. Half november eerste afspraak bij de verloskundige. Wel bijzonder, omdat ik de eerste twee zwangerschappen volledig onder controle ben geweest van de gynaecoloog. Misschien dat thuis bevallen er dit keer dus ook wel in zit!

Hoewel er een dikke plus op de zw.test stond, voel ik me eigenlijk helemaal niet zwanger... Niet misselijk, moe of wat dan ook. Beetje opruimwoede, dat dan weer wel. Ach ja, zoals hierboven ook al gezegd, iedere zwangerschap is anders ;-).

Hallo Allemaal van harte gefeliciteerd!!

@ MMdJ: Ik lees jouw verhaaltje en het lijkt exact op het onze, ook ons eerste kindje, nu 4.5 wk zwanger en ook een MK gehad in Augustus!
Vind het nu ook erg moeilijk en spannend, ben natuurlijk wel blij maar de MK ligt nog zo vers in het geheugen...Dat is vast bij jou niet anders.
Morgen maar VK & MVM bellen.
Ik ben er net achter, mijn vriend weet het nog niet eens! Het gekke is dat ik nog nergens last van heb..... dus ik voel me niet echt zwanger en dat was de vorige keer wel zo.
Maar we wachten het maar weer ongeduldig af...

Nou veel plezier allemaal met de zwangerschap en geniet ervan!

Groetjes SWSI

Hoi allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Vandaag ben ik 6 weken zwanger.....en sinds afgelopen donderdag mega-misselijk. Gisterenochtend viel ik al bijna flauw. En dat valt niet erg mee met een dochter van bijna 15 maanden, die er niets van begrijpt dat dr mama even moest liggen op de bank, en me weer mee wilde trekken om te gaan spelen :).

Maar wel weer super mooi en geweldig dat we het (weer) mee mogen maken!

Ik heb dus al een dochter, en voor haar hebben we een zoontje gekregen die bij 23 weken zwangerschap overleedt (hij had een ernstige hartafwijking, maar de kans dat dit nog eens gebeurt is heel klein). Toch is het wel weer enorm spannend. Maar we hebben er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen. We hebben al tenslotte een gezonde dochter. Het was trouwens deze keer binnen 1 maand raak. En daar zijn we nog steeds van onderste boven, want voordat ik weer zwanger was van onze dochter.........dat duurde bijna een jaar. Maar uiteraard zijn we er geweldig blij mee dat het nu zo snel raak mocht zijn.

20 november gaan we voor het eerst voor een echo naar het ziekenhuis. Duurt dus nog even, dan ben ik 10 weken, en ik weet niet of ik het nog zo lang verborgen kan houden! Donderdag was al erg moeilijk op mn werk, omdat ik zo misselijk was, dat ik een paar keer bijna moest overgeven. Een collega vertelde die dag op het werk aan iedereen dat ze ook 6 weken zwanger is. Nou, ik vertel het nog niet, veel te vroeg vind ik.

Nou, ik hoop hier ook veel te mogen delen!

Groetjes!

Hoi!

Ik ben op 25-06-2010 uitgerekend en nu 4 weken.
Heb last van m'n borsten AU!!
En echt misselijk niet maar meer wat weeig op de maag en daardoor geen trek in niks!
En o,ja,.. heeel moe!!

lfs nataz

Hallo,

Ik ben 23 juni uitgerekend, nu zo'n 5,5 week. Het is mijn eerste keer en ik had toch echt niet verwacht dat het zo snel al zoveel met je kan doen.
Die eerste weken trok en gloeide er van alles van binnen en mn darmen .. nou ja het was in ieder geval geen constipatie! :)
Dat is nu sinds een week wat gestabiliseerd lijkt het en nu erg moe, emotioneel soms, nog wat trekkerig gevoel, pijnlijke borsten, bij vlagen misselijk en mn hoofd lijkt vol met watten te zitten vandaag.
Ik sta dan ook nog niet te springen om eerlijk te zijn maar ben alleen maar continue heel erg verwonderd... :)

Terug
Bovenaan