het is over!!!!

Lieve   Tobi,

In de eerste plaats wens ik jou en je man heel veel sterkte om dit verlies een plaatsje te geven. En neem daar echt de tijd voor!!

Ik heb zelf 7,5 weken geleden een curettage gehad. Ik zag er behoorlijk tegen op. Ik was met name erg bang voor de narcose. Maar het is me echt heel erg mee gevallen.

De narcose ging zonder problemen, ik heb me wel 2 dagen erna een beetje "dronken" gevoeld  (maar dat voelde, om heel eerlijk te zijn, niet verkeerd ) En de curetage zelf was geen enkel probleem. Ik heb heel even (een uurtje ofzo) last gehad van mijn buik (menstruatieachtige krampen) en iets van mijn rug en door de tube nog iets last van mijn keel. Maar met 1 paracetemolletje was alles weg.

Ik heb 2,5 dagen weeen gehad en het vruchtje kwam bij mij niet los, dus na de curettage was ik vooral erg blij en opgelucht dat ik geen pijn meer had.

Ik heb 1,5 week gevloeid, maar ook dat viel erg mee. Precies 4 weken erna werd ik weer ongesteld. Tot na die  ongesteldheid heb ik nog wel last gehad van mijn hormonen. Als of ik nog een heel klein beetje zwanger was. Maar dat was daarna ook helemaal verdwenen.

Kortom, je hoeft je geen zorgen te maken over de curettage, hoor!! Nogmaals heel veel sterkte gewenst. En laat je maar lekker verwennen op vakantie!

Liefs Nanda

Lieve Toby,

wat erg joh, ik zit met dikke kippenvel. Wat kan de natuur toch vreselijk hard zijn he? waarschijnlijk ben je nu in het ziekenhuis, maar als je dit leest, heel veel sterkte de komende tijd.

Dikke knuffel!

Hoi Tobi,

Wat erg om op deze manier je echo te krijgen... Ik leef met jullie mee.
Ik heb geen curretage gehad, bij mij kwam het op de 'natuurlijke', manier. Na 6 weken en 2 dagen kreeg ik last van afscheiding. (bruin) toen heb ik een echo laten maken om te kijken of er hartactie zou zijn. Niets dus. Een leeg vruchtzakje meer passend bij een zwangerschap van ca. 4 weken... Het moet dus gelijk ook weer mis zijn gegaan.
Ik hoop dat het wat betreft de lichamelijke pijn vandaag mee is gevallen.
Ik hoop dat je middels de vakantie toch genoeg ontspanning zal krijgen om het een plekje te kunnen geven, jullie daar de tijd voor nemen. Ookal kan ik me zo goed voorstellen dat je wel hele andere ideeen had bij deze vakantie.
Heel veel sterkte,

Knuffel Ineke

Terug
Bovenaan