Het is rustig hier

A

Anoniem

Guest
Het is rustig op het forum.
Er zijn er natuurlijk ook al wel veel bevallen.
Gr lisette

ja het is zeker rustig op het forum.
Inderdaad omdat er best al wat kindjes geboren zijn. Deze mama's hebben het veel te druk voor het forum. Wel leuk trouwens dat er toch een aantal zijn die inmiddels al weer van zich hebben laten horen. Toch leuk om te lezen hoe het ze en hun kleintjes  vergaat.
Daarnaast denk ik dat aan het eind  van onze  zwangerschappen nu wel zo'n beetje alles gezegd en gevraagd is. er komen dus weinig nieuwe  onderwerpen bij om op te reageren.
Het is nu een beetje wachten totdat er weer een leuk berichtje verschijnt van de geboorte van een kleine.
Ik kijk elke dag wel een paar keer op het forum, maar reageer niet altijd.

Groetjes Sabine

He Sabje,
ja ik verveel me een beetje en dan zit ik maar te kijken of er nog reacties komen.
ik denk echter dat er ook een paar bezig zijn.
normaal gesproken zijn hilma en martine de meest aanwezige personen maar ik heb ze vandaag nog niet gehoord.
ik zit zelf ook met krampen momenteel maar weet niet of het mijn darmen zijn of weeen.
ik wacht maar ff af.
gr lisette

het is zeker rustig, maar denk dat martine zich aan het voorbereiden is op morgen. die mag natuurlijk bijna haar kleine man in haar armen houden.

ik kijk zelf ook elke ochtend, maar moet bekennen dat ik nu met 38,5 week niet meer zo fit ben en soms pas laat mijn bed uitkom. heerlijk om 's ochtends even een boekje in bed te lezen en eer dat ik dan achter de pc zit is het wel weer wat later. vandaag werd ik wakker gebeld.... GRRRRR dus ben wat vroeger ;-))

Inderdaad is het rustig. Maar daar ben ik zelf ook schuldig aan.
Als alle kinderen slapen ofzo, dan ga ik even met een beker thee en een blad op de bank zitten. Dus niet hier.....
Maar dat gebeurd misschien maar 2x per dag. Vandaag heb ik veel op programma staan, dus mag zo weer lekker aan de slag. Heb al veel gedaan. Meisjes in bad gedaan, bovenverdieping weer aan de kant gemaakt en een lijstje met wat ik nog moet doen, want de dementie is nog niet over hahahahaha.
Ben blij dat ik mn kinderen niet zo af en toe vergeet!!!!!

Ik wil ook niet iedere keer vertellen hoe het allemaal weer gaat met de dames ed. Misschien dat sommige onder ons dat wel erg saai vinden, maar ja, je eigen kindje is nu toch wel even het middelpunt van je dagelijkse dingen lijkt me. \
Ik kan daarom ook niet wachten dat ik met ze naar buiten kan, maar vindt het daar nu toch wel te koud voor en niet alleen voor hun.

Ben gisteren met zoonlief naar consultatieburo geweest, ook dat was allemaal weer in orde. Hij lult je de hele dag de oren van de kop, maar daar zei hij natuurlijk geen boe of bah, lekker hoor!!
En maar opscheppen wat ie kan hhahahahahaha

Zo dat was weer even voor nu!

Iedereen alweer een prettige dag gewenst!!!

Groetjes Bertine

HOI.

IK BEN ME IDD AAN HET VOORBEREIDEN OP MORGEN.
HET KOMT ALLEMAAL END DICHTBIJ NU.
IK STOND ER HEEL NUCHTER TEGENOVER MAAR ALS JE EEN PAAR KEER BIJ JEZELF DENK DAT JE MORGEN JE KINDJE VAST HEB IS HEEL ONWERKELIJK.
DAT IS WAAR JE AL MAANDEN NAARTOE LEEFT.

IK ZAL HEEL SNEL NATUURLIJK VAN ME LATEN HOREN, MAAR HET IS AL NET WAT TEYGETJE ZEGT, HET IS ZEKER NIET HET EERSTE WAAR JE AAN DENKT, MAAR NA EEN PAAR WEKEN IS HET HIER GEWOON WEER ALS VANOUDS, DAN HEEFT IEDEREEN WEER ANDERE VRAGEN, EN ERVARINGEN EN HEBBEN WE HET OVER ONZE HANGBUIKEN HAHA...

XX MARTINE

Hoi hoi,

Hier een berichtje van een net mama.
Ben jullie niet vergeten hoor, maar idd je bent erg druk met zo'n kleintje.
Ben nog niet vergeten hoe fijn het was om berichtjes te lezen toen ik aan het wachten was dus probeer zoveel mogelijk even te komen op het forum om jullie een hart onder de riem te steken.

Met onze kleine meid gaat het fantastisch!
Hoop dat jullie binnenkort ook jullie wondertje in je armen kunnen sluiten.

Martine heel veel succes morgen met de inleiding, zet em op!

Liefs Linda

Hey Martine,

Een hangbuik hoeft echt niet hoor!!
Ik pas de meeste van mijn broeken echt wel beter dan 10 maanden geleden hahahaha.
Oke, mijn buikspieren moeten weer wat getraind worden, maar dat is dan ook alles.
Mede door het infuus, dank daarvoor!!!!

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan