Het is rustig hier

En ineens is het bijna druk :p

Je bent er inderdaad maar druk mee met zo'n kleintje!!
En ik moet zeggen dat ik de eerste week ook nog niet echt lekker kon zitten achter de computer ;)

Heerlijk hoor zo'n kleine in huis! Maar je leeft heel erg op de klok en ja het huishouden gaat ook door..
Wij zijn al wel met de kleine weggeweest, lekker warm ingepakt en snel naar de auto!
Vanavond op de sportvereniging van manlief de kleine showen en afscheid nemen van iedereen want Henk stopt met sporten..

Martine, kunnen we het ook over iets anders hebben als hangbuiken want ik heb geen buikje meer..
Heel apart is dat nog.. ruim twee weken terug sleurde ik een buik en kind mee en nu ineens is er geen buikje meer!

Goed, ik ga zo langzaam de kleine maar eens wakker maken het is weer bijna tijd voor de fles!

tot snel!!

xx Lies

Ja ik verveel me zo nu en dan ook wel. Vandaag 38+1 dus moet in principe nog even. Dan is forum een leuke afleiding.
Ik vraag me ook  af of Hilma misschien bevallen is of nu  bezig is.
Normaal had ze allang een reactie op forum geplaatst. Spannend hoor. Ik gun het haar van harte. Ze heeft lang genoeg moeten wachten.
Leuk trouwens dat de kersverse mama's ook flink reageren op dit onderwerp en fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie en de kleintjes.
En ik wens Martine nu ook maar vast veel succes voor morgen! Zet 'm op meid. En laat snel wat van je horen want ik ben reuze benieuwd hoe je dat gaat verlopen morgen en naar je kleintje.

Groetjes Sabine

Nou, dan laat ik ook nog maar even wat van me horen ;-)

Heb het idd erg druk met de kleine meid en dan loopt er ook nog een 2-jarige dreumes rond die z'n aandacht behoeft, dus veel tijd voor het forum is er niet. Probeer wel altijd bij te houden of er iemand is bevallen maar reageren lukt me bijna niet meer.

Gelukkig gaat het erg goed met onze kleine meid. Probleem is alleen dat ze een echte nachtbraker is. Ze komt sowieso nog 3 keer 's nachts voor een voeding en vorige week heeft ze het gepresteerd om zowaar 4 nachten achter elkaar nagenoeg WAKKER te blijven vanaf 1 tot een uur of 6 's nachts. Tel daarbij de tijd van de voedingen op en je hebt als resultaat twee compleet gevloerde ouders met wallen tot op hun knieen (kan zelfs mijn hangbuik niet meer zien door de wallen, haha) en die zich wanhopig hebben afgevraagd "hoe nu verder".... Gelukkig inmiddels twee relatief aardige nachten gehad dus dan ziet de wereld er weer een stuk zonniger uit.

A.s. vrijdag mogen we voor het eerst naar het consultatiebureau dus ben benieuwd of ons kleine meisje goed is gegroeid...

Verder vind ik dat jullie wel eens wat mogen opschieten met die babies van jullie want het blijft maar erg stil hier op geboortegebied vind ik! Kom op, gooi de tonic, annanasharten, bloemkolen, vrijpartijen etc. maar weer in de strijd!!! Wij willen babies zien!!

Groet, Juul

Wanneer noemen jullie het nachtvoedingen??
Onze meiden komen om 1 uur, 3 uur en 6:30 ongeveer
Dit vind ik goed te doen. Je wordt er niet altijd vrolijk van, maar volgens mij kan het erger toch???

Groetjes Bertine

bij ons gaat het dan om 12 (=24) uur, 2 uur, 4 uur, 6 uur en dan om 8.30 uur. De tijden varieren een beetje per nacht maar grofweg komt het hier op neer Reken de tijd van het bv geven erbij en het evt. verschonen en dan zit er tussen iedere voeding max 1 uurtje slaap (als ze ons dat gunt tenminste )

Groet, Juul

Overigens zit het "probleem" bij ons dus ook meer in het niet slapen tussen de voedingen dan in het aantal voedingen op zich (tenminste, ik hoop dat het aantal voedingen ooit (?!) vanzelf wel weer minder wordt...

Groet, Juul

Even voor alle mama's onder ons die al bevallen zijn: Het is juist heerlijk om te horen hoe het met jullie en de baby's gaat!! Ben juist steeds zo benieuwd!! Snap wel dat jullie veel minder vaak iets kunnen laten horen dan de dikke moeders met alle tijd van de wereld omdat ze al 11 dagen vergeten zijn te bevallen, maar vindt het toch leuk dat jullie af en toe een gaatje vinden!!
Fijn om te horen dat het goed gaat met de baby's, en succes met alle nachten die jullie in touw zijn!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan