het is stil hier dames + vraag

Ik heb een eigen kinder- en gastouderopvang organisatie. Doe dit nu 7 jaar. Het is wel gekkenhuis nu met alle nieuwe regels die per 1 januari van kracht worden in de gastouderopvang. Dus we hebben heel hard te werken momenteel. Wel weer een leuke uitdaging.

Ik ben al acht jaar (bijna 9) werkzaam als notarieel medewerkster/secretaresse bij een groot notariskantoor in Nijmegen. Ik werk op de afdeling personen-en familierecht. En ik maak ook akten, bijvoorbeeld testamenten, samenlevingsovereenkomsten of huwelijkse voorwaarden, maar ook verklaringen van erfrecht (als er iemand is overleden). Het is heel leuk en afwisselend werk. Iedere dag is anders,
Ik werk sinds de geboorte van mijn zoontje (nu 2 jaar) parttime 3 dagen in de week. En dat bevalt me heel goed.!

Ik werk al weer 10 jaar als fysiotherapeut in het ziekenhuis. Ik werk voornamelijk op de afdeling neurologie en doe poliklinische revalidatie. Sinds mijn dochter in 2008 geboren is werk ik 3 dagen en dat bevalt me goed.

Ik ben net als roosje74 fysio al 5 jaar en sinds kort manueeltherapeut. Sinds mijn zoon werk ik 25 uur in 2,5 dag. Lekker fysiek. En gelukkig ging dit vorige keer tot 6 weken voor datum goed. Ondanks enorme buik (kind bleek 10pond) te zijn.

Terug
Bovenaan