het is vroeg maar over de eerste verjaardag al nagedacht?

A

Anoniem

Guest
de vraag zegt het al
wat gaan jullie doen met de eerste verjaardag van jullie kleintjes?

Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Inderdaad een beetje vroeg.

oei, dat weet ik ook nogniet.
marly is op tweede kerstdag jarig......

Ik denk een groot bot.......
Het is dan tenslotte dierendag, en ze gedraagt zich dan ook soms als een pitt-bull

Nee... ff zonder dollen, ik denk dat k iets met de Wawa's/Bumba doe op de taart.
Daar is ze helemaal gek op!!  
En ik hou het s'middags en relaxed... laatst op een kinderfeestje geweest van een knul dat 1 jaar werd.. die was helemaal door gedraaid...

Ik heb ook een heeeeele leuke ballenbak (opblaasbaar) gezien. En een disney-driewieler, een baby-rollator errug leuk ook!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik kreeg het voor elkaar om op de verjaardag van mijn vader te bevallen...
geen idee hoe we dat gaan aanpakken. We wonen nog al ver van elkaar vandaan dus allebei op de zelfde dag vieren gaat niet.
Waar ik me meer zorgen om maak is dat mijn ouders en schoonouders dan weer in dezelfde kamer komen te zitten, die 4 hebben elkaar echt nisk te vertellen (en mijn schoonouders doen niet eens hun best om iets te vertellen en mijn moeder doet te hard haar best).
Mijn schoonouders geven altijd belachelijk veel cadeau's aan de kleinkinderen. Laatste keer aan mijn neefje letterlijk 2 boodschappen tassen vol. Ik vind dat zo pijnlijk voor mijn ouders die het niet zo breed hebben en dan met een heel zorgvuldig uitgezocht cadeautje aankomen.
Ik vind het al pijnlijk om er aan te denken.

groeten Elke

hallo,

ik heb me ook nog niet verdiept in de 1e verjaardag van Emre. Ik denk wel dat het klein gevierd wordt. Gewoon met oma en opa (die heeft Emre maar 1 paar in Nederland: de andere zit in Turkije) en zijn 2 ooms en tantes met nichtje. Ik wil er geen feest met alle kinderen ujit de buurt van maken, zegt Emre toch nog niets. Ik denk dat het voor mij en mijn man een emotionelere dag wordt....t is dan alweer een jaar geleden en het bebietje is dan toch echt weg......(komt natuurlijk veel leuks voor in de plaats!!)

groetjes
Mie

Ik ben helemaal erg (ben van het voorjaarsforum), maar ik weet al sinds de geboorte van Laura dat ze een slagroomtaart krijgt waarmee ze mag doen wat ze wil! Ik ga met oude kleren en de camera klaar staan. De rest van de dag zal ik wel bezig zijn met schoonmaken.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan