Wij zullen alleen opa's, oma's, ooms, tante en opoe uitnodigen. Dan is het wel druk genoeg. En het is nog maar de vraag of mijn schoonouders komen, want die hebben totaal geen interesse. Op mijn verjaardag komen ze ook nooit en een dag daarna is mijn zwager jarig, dus tja.... alles tegelijk kan niet he. Het zal er wel op neer komen dat ze alleen naar mijn zwager gaan (die nu nog thuis woont, maar te horen heeft gekregen dat ie er binnen 2 maanden uit moet) en dat Anne dan daar haar kadootjes krijgt. Overigens komen zij altijd aan met een berg spul, maar allemaal 2e hands. Ik heb al gezegd dat ik dan liever 1 ding heb, wat nieuw is en niet gevaarlijk (vorige keer hingen de vellen verf er aan en daar mocht ze dus niet mee spelen).
En inderdaad op deze leeftijd hebben ze nog niet echt veel aan feestjes. Die zie ik vanaf een jaar of 3 pas komen.
Verder hebben we het niet breed en ik wel al een kado in huis voor als ze 1 wordt! Duurt nog wel 5,5 maand, maar toch! We hebben een loopauto van Winnie the Pooh goedkoop kunnen krijgen (aanbieding uit de winkel) en Anne mag er dan lekker op zitten en zich laten duwen of zelf de kamer door sjeezen (wat zeg ik nu???).
Over een taart weet ik het nog niet. Ik denk dat we naar de hema gaan en daar eens gaan kijken wat ze een beetje goedkoop hebben. Iets met slagroom lijkt me ook wel iets, maar ik laat haar niet met een hele taart spelen hoor. Eerder met een stukje.
Maar misschein heb ik me over 5,5 maand wel helemaal bedacht!