het is vroeg maar over de eerste verjaardag al nagedacht?

ja leuk idee!! Dat heeft mijn broer ook gedaan met zijn kleine. Ik heb het "helaas" niet meegemaakt, want ik lag toen te bevallen van Emre (hij scheelt 4uurtjes op 1 jaar na met zijn nichtje!!, maar het schijntje een daverend succes te zijn geweest. Kennelijk zat de hele familie op de grond, allemaal met feestmuts, en die kleine mocht spelen met de slagroomtaart. Dat zal me inderdaad een kliederboel geweest zijn!!

groetjes
Mie

daar wil ik nog helemaal niet aan denken!!!!!!  hahahahaha dat zijn ze helemaal niet-baby meer!!!! Och ja, voor mij blijft ze toch altijd mijn babytje
Maar euh, ik zou het in ieder geval ook niet te druk doen! Toen de kleine van vrienden 1 jaar werd hadden ze 60 mensen daar zitten (met heeeeeeeeeel veel kinderen!!!!), kind helemaal doodmoe en nergens meer zin in...
Ik zou het dus lekker klein doen en ook ZEKER met een heeeele grote slagroomtaart waar ze lekker mee mag spelen en knoeien en van mag eten! Heerlijk toch!

Hoi!
Wij hadden ook grootse plannen voor de 1e verjaardag van onze zoon, maar hebben gelukkig besloten alleen opa's/oma's en tantes/oom uit te nodigen.  Voor de volwassenen had ik een lekkere taart gemaakt en voor onze dreumes had ik een klein taartje (kun je in de winkel kopen: kant en klare zandtaartjes (in het schap van de vruchten in blik) volgespoten met slagroom en natuurlijk met een kaarsje erin. Levert erg leuke foto's op!
Maarre.. verwacht niet te veel van deze dag. Een middagje "feestvieren" is lang zat voor je kindje. De dag gaat volkomen langs hen heen! Veel plezier alvast (wij moeten nog 7 maanden wachten op de volgende 1e verjaardag hier thuis.)
Groetjes, Ingrid

Wij zullen alleen opa's, oma's, ooms,  tante en opoe uitnodigen. Dan is het wel druk genoeg. En het is nog maar de vraag of mijn schoonouders komen, want die hebben totaal geen interesse. Op mijn verjaardag komen ze ook nooit en een dag daarna is mijn zwager jarig, dus tja.... alles tegelijk kan niet he. Het zal er wel op neer komen dat ze alleen naar mijn zwager gaan (die nu nog thuis woont, maar te horen heeft gekregen dat ie er binnen 2 maanden uit moet) en dat Anne dan daar haar kadootjes krijgt. Overigens komen zij altijd aan met een berg spul, maar allemaal 2e hands. Ik heb al gezegd dat ik dan liever 1 ding heb, wat nieuw is en niet gevaarlijk (vorige keer hingen de vellen verf er aan en daar mocht ze dus niet mee spelen).
En inderdaad op deze leeftijd hebben ze nog niet echt veel aan feestjes. Die zie ik vanaf een jaar of 3 pas komen.
Verder hebben we het niet breed en ik wel al een kado in huis voor als ze 1 wordt! Duurt nog wel 5,5 maand, maar toch! We hebben een loopauto van Winnie the Pooh goedkoop kunnen krijgen (aanbieding uit de winkel)  en Anne mag er dan lekker op zitten en zich laten duwen of zelf de kamer door sjeezen (wat zeg ik nu???).
Over een taart weet ik het nog niet. Ik denk dat we naar de hema gaan en daar eens gaan kijken wat ze een beetje goedkoop hebben. Iets met slagroom lijkt me ook wel iets, maar ik laat haar niet met een hele taart spelen hoor. Eerder met een stukje.

Maar misschein heb ik me over 5,5 maand wel helemaal bedacht!

Hey Natas!
Je kunt ook heel makkelijk (en goedkoop vooral!!) een hele leuke taart/vcake zelf maken hoor! Met van die hotelcakes heb ik dat wel eens gedaan!(een super leuke krokodil gemaakt, echt heel makkelijk!)  We hadden daar op het vorige kdv een boek van.
Moet je anders eens op internet zoeken (of in de bibliotheek). Je hoeft er echt niet creatief voor te zijn (dat ben ik zelf helemaaaaal niet) en het is  super leuk!
Of gewoon cake of kleine cakejes bakken (of kant en klaar) en daar voor de kleine wat slagroom en bijvoorbeeld wat hagelslag/vruchtenhagel/rozijntjes of zoiets opdoen. Is ook leuk en goedkoop! De kleine heeft echt niet in de gaten hoeveel het heeft gekost, die denkt alleen maar: Mmmmmmmmm lekker!!!!

Bij multi-vlaai kun je ook een thema-vlaai laten maken en is lang niet zo duur als een thema-taart bij de bakker.
Heb ik de laatste paar keer ook gedaan.
sil

Hoi hoi allemaal!

Ik heb er wel een beetje over nagedacht... Ik denk niet dat we onze vrienden uitnodigen, dat lijkt me een beetje te druk. Wel de opa's en oma's natuurlijk en de ooms en tantes. Toen ons neefje 1 werd mochten wij niet komen, alleen opa en oma, dat vond ik niet leuk! Over het cadeautje nog niet echt nagedacht, denk wel iets groots om mee te spelen, wat hij dan leuk vindt, maar wrs ook kleertjes, we hebben het ook niet zo breed, natas, ga ook zelf iets bakken, is veel leuker en veel goedkoper!

Liefs, Susan

Hallo,

Wij zijn al druk aan het nadenken over Tessa's eerste verjaardag. Voor je het weet is het 3 oktober. We willen het in ieder geval klein houden. Wat betreft de cadeautjes: misschien een of twee grote cadeaus waar iedereen aan mee kan betalen en/of kleertjes. Het is tenslotte allemaal al duur genoeg.

Petra

Terug
Bovenaan