Het is/was begonnen

A

Anoniem

Guest
Gisteren was ik precies 37 weken en wat denk je sávonds om 22:00 begonnen de weeën, netjes om de 4 minuten en best wel heftig, vk geweest en ik had maar 1 cm ontsluiting en om 4 uur vanacht werd het steeds minder. Nu vanochtend om 06:30 ben ik mijn slijmprop verloren en heb een hele erge zeurende buik. Ik moet om 08:30 op controle dus ben benieuwd of ik nog een inwendig onderzoek krijgt. Maar het is wel duidelijk dat het nu niet lang meer duurt. Dan ben ik een van de gelukkige bij wie de 2 de nog eerder komt als de eerste. Luke is geboren met 37 weken en 6 dagen. En ik ben nu dus 37 weken en 1 dag.

Liefs Cares

succes vandaag ( en de komende dagen) hoop voor je dat het allemaal snel doorzet, en dat je een goede bevalling hebt!

he cares!
wat goed joh echt spannend bij mij nog niks ja misschien weeer een blaasontstekingik hoop het niet want dan kan die bacterie weer actief zijn en ik mocht thuis bevallen maar ja, jij in ieder geval heel veel succes met je bevalling en dat alles goed mag gaan maar daar twijfel ik niet aan je staat onder strenge controle...

He esmee!

Leuk van je te horen. Nou ik ben ook erg benieuwd. Ik heb ook twee keer blaasontstteking gehad volgens de dokter, maar de gyn zei dat er geen spraken was van blaasontsteking en ze hebben me dus 2 keer voor niets anti-biotica gegeven.
Maar goed, ik hoop ook voor jou dat het snel mag beginnen, misschien ben je dadelijk wel eerder als mij....haha. (voor hetzelfde geld loop ik nog 2 weken rond zo)
Ik hoop voor je dat alles dan goed mag gaan en dat je angsten voor niets zijn geweest.
Maar laat je weten hoe het in het ziekenhuis gegaan is dan.

Liefs Cares

he cares!

ik denk toch echt dat jij eerder gaat bevallen hoor ik moet echt wennen dat deze er nog zit want mijn zoontje kwam al met 36+4 dagen,ik moet straks ook even naar de huisarts om mijn urine te brengen maar als ik jou zo hoor dan is dat ook niet echt betrouwbaar ik loop ook niet meer bij de gyn maar hoe kan het nou dat je bij de 1 positief test en bij de ander niet?

He meisie,

Mijn vk heeft een eenmalige afspraak gemaakt bij de gyn en die zei dat je altijd wel bacterie hebt in je urine   maar dat de dokter bij mij te snel is geweest met iets voorschijven. En als ik terug kijk is dat wel want ze zei toen dat er wel iets te zien was maar nog geen ernstige blaasontsteking, maar voor de zekerheid moest ik toch maar iets slikken. Ik heb gewoon geen goede huisarts maar dat was bekent...haha
Ze hebben toen meteen op mijn verzoek een test gedan voor de GBS en als de colonisatie groot was zou ik gebeld worden en anders zou het goed zijn.Heb niks gehoord dus momenteel is de GBS gelukkig niet zo actief.

nou gelukkig maar dan dat de bacterie nu niet actief is, zo ga je ook wel wat lekkerder bevallen , ik wacht het straks nog even af mocht ik wel weer blaasonsteking hebben dan wil ik toch een verklaring van de verloskundige want ze zeiden je mag gewoon thuis bevallen maar zo ga ik echt niet lekker bevallen thuis en een kweekje zal ik wel niet meer krijgen omdat het kort dag is de uitslag duurde vorige keer 9 dagen en ze hadden al gezegd dat ze na 37 weken niks meer zouden doen

Spannend hè!! Heel veel succes bij de controle. Ga lekker ontspannen voor zo ver mogelijk, dat doet je lichaam goed!!

Groetjes, Mirjam

Terug
Bovenaan