Het is/was begonnen

grrr geen slecht nieuws en geen goed nieuws had mijn urine bij de assistente gebracht ze zei dat het  niet echt  duidde op een blaasontsteking maar dat er wel iets in zat ff naam vergeten wat er niet in hoorde (in mijn urine) dat ze met de dokter ging overleggen of ik aan de antibiotica moet ze het op een kweek zet en me straks terug belt ik gelijk over die gbs bacterie begon ze zei dat zal wel niet ik er erg moe van word dat ze er zo makkelijk over doen ik er van baal zo vlak voor de bevalling het niks hoeft te zijn maar de mogelijkheid er nu wel in kan zitten .

he cares!!
ik ben echt benieuwd of het door is gaan zetten aangezien je niet meer gereageerd hebt,ik heb dus fijn weer een antibiotica kuur voor 5 dagen 3 keer per dag 1 capsule echt gezellig hoor zo vlak voor de bevalling ik weet dat het geen kwaad kan en toch zit het me niet lekker morgen ga ik naar de huisarts ik wil gewoon weten of er een kans in zit dat de bacterie actief kan zijn en zonodig laat ik me (weer) testen.

Ben beniewd hoe het met je gaat Cares. Misschien ben je aan het bevallen of bent al bevallen.

Ik had er ook niet op gerekend dat Yasmine veel vroeger zou komen dan Aylin.
Aylin was 11 dagen te laat en Yasmine 10 dagen te vroeg. Wat een verschil he.

Succes, Miriam.

Hoi,hoi,

Nou ik had echt het idee dat het ging doorzetten, maar alles  is in een keer stil gevallen.Vanacht nog wel af en toe een wee maar meer ook niks.
Ik had dit met Luke ook wel maar ik dacht dat het nu in een keer ging doorzetten omdat de weeën echt wel veel heftiger waren, maar helaas. Nu alleen nog een heel zeurderig gevoel in mijn buik, en verzuurde benen, en 1 cm ontsluiting....haha

We hebben trouwens wel sex gehad net voordat ik heftige weeën kreeg en gister avond ook en ook vanacht dus af en toe een wee. Dus ze zal het wel veel te gezellig vinden in de buik.

Nou esmee ik denk dus echt dat jij mij nu voor gaat....haha

Liefs cares

Jeetje Cares..

Jouw babytje neemt je wel flink in de maling..
Lijkt me ontzettend vervelend elke keer teleurgesteld te worden.
Ik hoop voor je dat het snel doorzet want zo te lezen heb je er een beetje genoeg van haha.. Nou ik kan je een hand geven.

Ik wens je heel veel succes komende dagen en doe voorzichtig.

Liefs Cindy
36 wk 6 dagen.

Terug
Bovenaan