het is wel erg rustig hier

Het is zeker rustig. jammer he?
Ik moet volgende week ook weer aan het werk.
Heb een beetje een dubbel gevoel erover.

Op zich lijkt het me ook heerlijk om even heel wat anders te doen. ik verveel me onderhand wel een beetje thuis.

Maar het geregel van wegbrengen en dat er "vreemden" (KDV) voor mijn dochter zorgen zal ik nog wel heel erg aan moeten wennen.

Gr. Diane

ja ik vind het ook jammer hoor dat t zo rustis is! Ik vond het zo een gezellig clubbie!!

Ja ik herken het wel ja, moet volgende week zaterdag een dagje werken i.v.m. pasen en kan k alvast ff oefenen haha en dan die vrijdag erop begint het echte werk weer!!
Aan de ene kant joepie!! Wil weer even iets anders dan mama zijn, aan de andere kant, jammer hij is nog zo klein!!! :D

Liefs

ja ik vind het ook jammer hoor dat t zo rustis is! Ik vond het zo een gezellig clubbie!!

Ja ik herken het wel ja, moet volgende week zaterdag een dagje werken i.v.m. pasen en kan k alvast ff oefenen haha en dan die vrijdag erop begint het echte werk weer!!
Aan de ene kant joepie!! Wil weer even iets anders dan mama zijn, aan de andere kant, jammer hij is nog zo klein!!! :D

Liefs

haha, ik heb ook elke keer dat mn berichtjes er 2 keer staan. Heel irritant!
en ook ik post wat minder, lees wel ff elke dag, maar niet altijd de tijd om te reageren. Dan begin ik net te tikken en begint die kleine weer te huilen. Daarnaast ben ik nog erg aan het wennen dat er nu zoveel huishouden te doen is. Daar ben ik echt geen type voor haha. Ben ook erg blij dat ik 19 april weer aan het werk mag! Ik word een beetje chaggie van dat thuis zitten. Heb het idee dat iedereen verder leeft terwijl ik hier een beetje zit te suffen. Ik werk onregelmatig en maar 74% dus als ik straks weer werk, zie ik die kleine nog steeds veel. Ik weet alleen nog niet hoe ik het voor elkaar moet gaan krijgen dat het huishouden ook door blijft gaan....haha.
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan