A
Anoniem
Guest
Mijn moeder heeft Tyche opgehaald en nu zit ik hier. In mn uppie, met dit rotweer. Pff wat mis ik mijn moppie. Ze heeft echt een rotnacht gehad met koorts en een snotkop. Bijna niet geslapen. Dus mijn moeder maar gebeld of ze Tyche echt wel wou komen halen of dat ze het liever uitstelde. Nou ze wou haar wel komen halen en dan kon ik bijslapen en ze had allemaal leuke dingen bedacht om met Tyche te gaan doen. Vanmorgen was ze ook al een heel stuk opgeknapt gelukkig.
Maar nu mis ik haar echt.. kan wel janken en heb ik dan net ook een potje gedaan. Het liefst zou ik haar nu gaan ophalen.
Mijn eigen kleine schatje.
Tussen mijn man en mij gaat het ook niet zo lekker. Dus dat knaagt ook nog allemaal. Hij komt dalijk thuis eten en hoop dat we dat zonder ruzie doorkomen. Misschien dat we vanavond iets leuks gaan doen, misschien niet.
We zullen zien.
Maar op dit moment vind ik er geen zak meer aan.
Ik moest het gewoon even kwijt.
Groetjes Kirsten
Maar nu mis ik haar echt.. kan wel janken en heb ik dan net ook een potje gedaan. Het liefst zou ik haar nu gaan ophalen.
Mijn eigen kleine schatje.
Tussen mijn man en mij gaat het ook niet zo lekker. Dus dat knaagt ook nog allemaal. Hij komt dalijk thuis eten en hoop dat we dat zonder ruzie doorkomen. Misschien dat we vanavond iets leuks gaan doen, misschien niet.
We zullen zien.
Maar op dit moment vind ik er geen zak meer aan.
Ik moest het gewoon even kwijt.
Groetjes Kirsten