Het is zo stil in mij (klaagmail)

A

Anoniem

Guest
Mijn moeder heeft Tyche opgehaald en nu zit ik hier. In mn uppie, met dit rotweer. Pff wat mis ik mijn moppie. Ze heeft echt een rotnacht gehad met koorts en een snotkop. Bijna niet geslapen. Dus mijn moeder maar gebeld of ze Tyche echt wel wou komen halen of dat ze het liever uitstelde. Nou ze wou haar wel komen halen en dan kon ik bijslapen en ze had allemaal leuke dingen bedacht om met Tyche te gaan doen. Vanmorgen was ze ook al een heel stuk opgeknapt gelukkig.
Maar nu mis ik haar echt.. kan wel janken en heb ik dan net ook een potje gedaan. Het liefst zou ik haar nu gaan ophalen.
Mijn eigen kleine schatje.
Tussen mijn man en mij gaat het ook niet zo lekker. Dus dat knaagt ook nog allemaal. Hij komt dalijk thuis eten en hoop dat we dat zonder ruzie doorkomen. Misschien dat we vanavond iets leuks gaan doen, misschien niet.
We zullen zien.
Maar op dit moment vind ik er geen zak meer aan.

Ik moest het gewoon even kwijt.

Groetjes Kirsten

O, wat vervelend voor je. Ik hoop dat jullie er toch uit komen met zijn tweeen en vandaag een hele hele leuke dag hebben. Probeer het een beetje positief te benaderen: Ik ga een leuke dag hebben! Dat is al een hele andere insteek en dan zie je het ook zonniger.

annemieke

Hoi Kirsten,

Da's allemaal niet leuk. Maar nu je tijd hebt met je man alleen, heb je wel rustig de kans en tijd om het een en ander uit te praten. Pak die kans en maak er wat van samen vanavond! Maak de dingen die tussen jullie instaan op het moment bespreekbaar en probeer ze op te lossen.

Een fijne avond vanavond!

Groetjes,
mv Tijs

oh meissie wat vind ik dit vervelend voor je
Eerst je kleine meid missen en dan dat het ook niet zo goed loopt met je man.

Misschien is het wel fijn om het uit te praten nu ze er niet is.
Want zo zit je zeker niet lekker in je vel

Ik wens je heel veel sterkte

Liefs Ilse mv Danique

Hee hee Kirsten,
misschien herinner je mijn verhaal nog maar tussen ons ging het ook beroerd toen het Meike slecht ging.
Dat is gelukkig weer helemaal opgebloeid maar dat kostte wel een investering van heb ik jou daar.

Succes, ik weet dat je het nodig heb en blijf wel praten. Missschien een idee dat als hij thuis komt om over iets te beginnen waar hij enthousiast van wordt...

Liefs Renske

wat vervelend nou, ik hoop dat jullie er toch nog een leuke dag van kunnen maken.

Liefs sandra

Heel vervelend dat je je nu zo voelt..
Kan me voorstellen dat je je kleine heel erg mist, helemaal als ze ziek is!
Maar het is jouw kleintje, dus als je ze heel erg mist dan ga je ze toch gewoon halen?

Wat betreft dat het even niet zo lekker loopt tussen jou en je man;
Misschien wel fijn dat je, net wat andere zeggen, deze tijd even benut om het een en ander met hem te bespreken. Dan is misschien wel de lucht geklaard als Tyche weer thuis komt.

Hoe dan ook ben jij degene die de baas is in deze situatie.. Tyche missen = ophalen en ruzie = uitpraten..

Heel veel succes met alles!!

Esmé mv Kay

Hoi, wat rot voor jullie als het niet lekker loopt. Als je de kans hebt om samen een avondje door te brengen zou ik zeker nu van de gelegenheid gebruik maken, je weet maar nooit Hopelijk hebben jullie in ieder geval de kans om er samen uit te komen. En eerlijk gezegd denk ik dat dat beter zonder als met kindje in huis gaat..... Maak er wat van jullie tweeën. Succes en groetjes Wendy

Terug
Bovenaan