Het is zo stil in mij (klaagmail)

Hè, ik kan me voorstellen dat je je meissie mist. Helemaal als het ook niet zo lekker gaat tussen je man en jou.

Wij hebben dit ook net gehad, dat het even niet zo lekker ging. Kon huilen om alles en als ik aan het werk was miste ik Jente al vreselijk (heb ik normaal eigenlijk niet).
Probeer er inderdaad uit te komen met je man, dat is moeilijk maar wel belangrijk denk ik.
Hier wordt je anders ook niet blij van! En wat betreft je meissie, die moet je lekker gaan halen als je je zo rot voelt en haar mist.

Sterkte, liefs Fennie en Jente

hoi,
wat ontzettend naar als je je zo rot voelt.
Ik zou ook zeggen als je je meissie mist ga haar dan halen.
ze is jou meisje en jij bepaald.
dat het tussen jou en je man niet lekker voelt is ook gewoon enorm rot, en ja probeer erover te praten.
maak het bespreekbaar.
vraag aan elkaar wat er niet lekker loopt naar zijn of jou mening en wat er moet gebeuren wil het weer beter lopen tussen jullie.
Ik hoop dat jullie eruit komen, en een goede avond hebben.
en volg je hart.
groetjes sylvana

Jeetje, dat is idd niet echt leuk!!
Ik hoop dat je het een en ander kunt bespreken met je man als hij thuis komt!

Sterkte!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

och meiske dat is helemaal niet lekker voor je. Ik kan me zo voorstellen dat je even denkt van mij hoeft het allemaal niet meer, ik pak mijn kleine moppie en dat is het. Toch is het belangrijk dat je even tijd voor jezelf neemt hoor. Even niet moeder zijn, je zal zien dat je daar van opknapt. En misschien dat het dan ook beter gaat lopen tussen jouw en je man, want al die zorgen en spanningen maken het voor jullie beide ook niet makkelijker en zeker dat Tyche dat ook voelt.

Dit berichtje komt vast veel te laat voor je, de dag is al voorbij, maar weet je wat ik doe als ik Tess weer eens zo heel erg mis (komt zo vaak voor) dan bel ik gewoon, zeker als ze bij mijn moeder is, heerlijk even haar stemmetje horen en ze vind het geweldig om even door de telefoon te kletsen. Dan ben ik weer blij en kan ik me weer concentreren op andere dingen (vooral werk)

Succes en als je wilt praten, je bent welkom.

Kus Nanda

nou hoe is het gegaan en gaat het al wat beter met je meisje??

Liefs sandra

hoi
hoe is de dag en avond uiteindelijk verlopen?
groetjes sylvana

Hoi lieve Kirsten,

Hopelijk hebben jullie het samen nog heel fijn gehad en gaat het met je kleine meid ook weer beter! En misschien was het niet de romantische avond die je bedacht had, maar een goed onweer klaart de lucht moet je dan maar denken!!

Laat je nog wat horen?

Groetjes
Susan

Hoi allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties.
Ik had mijn moeder even opgebeld en Tyche zat lekker te spelen en ik hoorde haar brabbelen en lachen en zingen dus toen was ik gerust.
's Middags moesten manlief en ik met de 2 oudste nog even naar een verjaardag en daarna hebben we frietjes gegeten.
Kindjes terug naar hun moeder.
Man en ik een dvdje gekeken en 's avonds gaan kaarten bij zijn zus. Niet echt romantisch maar wel heel gezellig voor ons,
Daarna volgde er een 'gezellige' nacht haha.
We hebben ook het een en ander uitgepraat en ik zie wel weer verbetering dus komt goed.

Liefs Kirsten en nogmaals bedankt.

Terug
Bovenaan