Het is zover!

Meiden, ik heb vanochtend getest en ik ben zwanger. Duidelijk positief!
Ik ben heel erg blij en ik vind het superspannend wat me nu allemaal te wachten staat.
Tegelijkertijd denk ik wel aan de vele goede vrienden hier op de site. Ik weet hoe teleurstellend het is als een ander wel en jij niet. Het enigste wat ik ook kan zeggen is dat er ook voor jullie een tijd komt en dat die er soms zomaar komt terwijl je het niet eens echt verwachte.
Frederique, Moi, alle juffies, Susan, Lianne en alle anderen die ik heb gesproken via de site, ontzettend veel succes, sterkte en ik hoop dat jullie snel achter me aan zullen komen.
Bedankt voor alle steun en hulp en gezelligheid en ik zal zeker jullie af en toe een hart onder de riem steken, hoor!
Liefs, Marijke
 
Marijke!! Yes!! Jipppiieee ik weet niet wat ik moet schrijven! Ik ben zo blij voor jullie!! Ik kreeg helemaal een schok door mij heen en kippevel toen ik jouw bericht zag staan!!!

Wat een geluk voor jullie!! Wat voel je!! Ik wil alles weten hoor!!Jij had toch ook een onregelmatige cycles??

Wat geweldig meissie het is jullie ontzettend gegunt!!

Ga nu lekker genieten he!!!

Liefs moi xxxx
 
Jeetje, meid van harte! geweldig!!
dat geeft ons ook weer hoop! Geniet ervan en heel veel succes de komende negen maanden,dat het maar een pracht baby mag worden!! voor jullie wordt het al de allermooiste natuurlijk.
Hopelijk gauw tot ziens op het zwangerforum. gr. petra
 
SUPER!!!!!!
Gefeliciteerd jullie.
Ik persoonlijk vind het helemaal niet moeilijk om dit te lezen (ben ook nog niet heel lang bezig), ik kan alleen maar blij zijn voor jullie.
Ik zou het inderdaad leuk vinden om te weten wat je nu allemaal voelt.
Nou meid, geniet met volle teugen van je zwangerschap en dat je maar een mooi en gezond kinje mag krijgen.

Veel liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan