Het is zover!

Hoi Marijke (en partner),

Van harte hoor! En je zat nog wel zo in de stress, dagen niet testen en nu dan dit nieuws! Was zeker wel even onwerkelijk?!? Ga er lekker van genieten. Wel een leuke combinatie trouwens: in de zevende hemel met hemelvaart!

Liefs Kiki
 
Hoi Marijke,
Kei gaaf!Van harte! Ik ben echt blij voor jullie! En natuurlijk wil ik ook weten wat je voelde,etc etc.
Ik wacht op mijn NOD,nog een lange week...ik heb het gevoel niet zwanger te zijn,maar je weet maar nooit.
Heel veel geluk en geniet ervan!
Liefs Esther
 
He Marijke

Van harte!!! Lekker genieten van de komende perioden. Ik vond het wel lief dat je ook nog even aan ons dacht. Maar vind het niet vervelend om te lezen. Maar komt dat ook omdat we hier allemaal met hetzelfde doel bezig zijn.Ben inderdaad net zoals de andere dames hoe je zwangerschap verloopt.
Veel succes met alles.

Liefs Janna Nienke
 
Heee Marijke!!!

Geweldig nieuws zeg! Ga heerlijk geneieten van dit kleine grote wonder in je buik! Ik wens jullie een fijne zwangerschap en een wolk van een baby in het nieuwe jaar!

Liefs, Juul
ps. hebben die kussens tóch geholpen, haha..... ik hoop bij mij ook ;-)
 
He zwangere Marijke!!!!

Wat een gelukzalig nieuws is dit weer.

Ik krijg er altijd weer een kriebel van. (dit wil ik oooooook).
Ik wil je van harte feliciteren met dit grootste wonder. Geniet er lekker van en succes met je bevalling volgend jaar.

Liefs Bibi
 
Hoi Marijke, heeeeeeeeel erg hartelijk gefeliciteerd en dat het maar vooral heeeeeel besmettelijk mag zijn voor ons! Hopelijk snel tot ziens op het zwangerforum! Geniet ervan meid! Liefs, Anke
 
Tjee Marijke, ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hartelijk gefeliciteerd en geniet er lekker van he. Hoop dat je nog 8 heerlijke maanden tegemoet gaat.....

Groetjes Hendrika
 
Hé Marijke,

Wat ontzettend gaaf dat je zwanger bent. Wat moet jij je vandaag goed voelen. Het is wel raar hoor. Zit nog maar kort weer op dit Forum en schreef met drie dames en die zijn nu alledrie zwanger. En ik .......... Nee helaas. Vandaag weer een test gedaan en nog steeds negatief. Ben dus bijna zeker niet zwanger. Vind het wel raar dat ik nog steeds niet ongi ben en ook geen tekens heb van ongi worden. Maar goed. We leven gewoon verder ook al baal ik wel een beetje.
Tegen jou wil ik alleen maar zeggen GENIET ER VAN!! Je gaat waarschijnlijk een geweldige tijd tegemoet. Ik hoop nog eens wat van je te horen.

Groetjes Susan
 
Terug
Bovenaan