Het is zover!

Ik wil jullie graag iets vertellen.
iets wat zelfs mijn vriend nog niet eens weet.
Ik weet niet goed hoe ik het moet vertellen. ik ben een beetje bang voor zijn reactie.

Ik ben namelijk zwanger van ons tweede wondertje. en als mijn gevoel het goed heeft zal ik waarschijnlijk in november een tweede wondertje in de armen mogen houden.

ik ben weer zwanger geraakt terwijl ik aan de pil zat. Volgens de dokter werkt de pil bij mij dus niet voldoende om een zwangerschap tegen te gaan. We hadden het wel eens over een tweede gehad. maar waren het er beide over eens dat we pas als jorn 2 was eraan zouden beginnen. nu is het dus al zover.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik een reactie dat ik het erom gedaan zou hebben. dit zei hij uit boosheid. maar toch het raakt je diep als je zelf weet dat het niet zo is. nu is het dus voor de 2e x op dezelfde manier raak. en ik ben bang voor zijn reactie. morgen naar de huisarts voor een eerste gesprek en hopelijk snel een termijnecho om er zeker van te zijn hoever ik ben. voor de tijd zal ik het alex moeten vertellen...

nu nog bedenken hoe!

Gefeliciteerd! En join the club!! Zit ook bij de nov mama club want okt club gebeurd niks!

Hopelijk kan je het snel aan je vriend vertellen en pakt hij het goed op! Jullie hebben het kindje tenslotte samen gemaakt!

ten eerste gefeliciteerd met weer een nw wonder in je buikje, heerlijk.

wat betreft je vriend hoe moeilijk ook je zult het moeten vertellen zou hem eerst een biertje aanbieden en dan vertellen ;-) alle gekheid op een stukje is niet fijn maar je hebt het er niet om gedaan hij weet toch zelf ook welk risico hij neemt en hoope cht voor je dat hij goed reageert, houdt je ons op de hoogte. dikke knuffel

gefeliciteerd
en sterkte met vertellen
hoop dat je vriend het posietief oppakt hij weet toch
dat je zo makkelijk zwanger raakt en hij heeft er zelf aan meegewerkt. maar snap dat je bang bend
vooral als hij bij de eerste zo reageerde.
is totaal niet leuk. mijn man was bij ilse niet boos
maar er kwam eerst totaal geen reactie zoals bij gijs. en terwijl het bij ons wel de bedoeling was
hij zij alleen ik heb zo last van mijn rug
dacht toen waar slaat dit op?
dus wens je veel suc6 komt goed
maar geniet van dit wonder.

meid ik ben zo blij voor je.

Ik hoop dat je manneke dat ook is. het is jullie wondertje. zet em op.
en anders stuur je em maar even hier naar de mamaclub. dan vertellen wij wel even hoe blij, gelukkig, dankbaar en trots hij mag zijn.

veel liefs
smooty

Gefeliciteerd meid. En heel veel succes en sterkte met het vertellen. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar het is nu eenmaal zo en hij heeft er zelf toch ook aan meegewerkt. Zeker als het bij Jorn ook door de pil heen is, weet hij inmiddels toch ook dat die niet helemaal veilig is. En hij heeft nog wel een tijdje om er aan te wennen hoor. Geniet er van dat het je gegeven wordt!

Gefeliciteerd en meid ken je gevoel als het niet gepland is is het moeilijk te vertellen ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook overtijd ben maar bij mij kan het spiraaltje het ook goed hier vandaag in iedergeval een negatieve test mijn man was er blij mee maar moet zeggen dat ik het wel heel jammer vind ondanks dat het niet echt lekker gepland is nu..

Terug
Bovenaan