Het is zover!

wauw wat een nieuws...ben je zelf wel blij? Komt vast goed met Alex...en anders...jij kunt er ook niks aan doen...snel vertellen, anders wordt het alleen maar moeilijker lijkt me! Sterkte daarmee en geniet van het nieuwe wonder in je buik!

In ieder geval gefeliciteerd! Hoe vind je het zelf?
Ik snap dat je het moeilijk vind om het je vriend te vertellen maar zoals de andere meiden hier zeggen, hij weet zelf ook dat dat de kans er is dat je zwanger raakt als de pil niet volledig bij je werkt.
Als je het vertelt doe het dan als hij lekker ontspannen is, want dan reageren ze meestal minder fel.
Ikzelf heb pas na 15 weken kunnen accepteren dat ik zwanger was (toen hoorde ik voor het eerst het hartje). Mijn man heeft er zelf ook moeite mee gehad. Nu zijn we dolgelukkig dat ik zwanger ben.
Maar je weet: wie seks heeft kan zwanger raken, anders moet je het spelletje niet spelen.

Ik heb het verteld!!!

en zijn reactie:

och echt?? oh dan krijgt jorn een broertje of zusje! noh mooi toch... wel wat eerder dan we wouden, maar ik ben er nu wel al blij meee!!!

Oh ik is in de wolken! Wij krijgen een tweede wondertje!!!

maandag bellen voor de eerste echo! spannend!!!

Super dat je het hebt verteld en dan hij zo ontzettend leuk reageerde wat zou jij opgelucht zijn zeg..

Geniet er lekker van meid en hou ons op de hoogte natuurlijk

Super hartstikke fijn meid!! Nu genieten en ben benieuwd wanneer je bent uitgerekend! Wie weet kletsen we samen ook ook op t nov forum!

Terug
Bovenaan