het komt nu wel snel dichterbij hé

Ik moet nog 2 1/2 week werken en dan ga ik met verlof. Het gaat nu ineens wel erg snel hoor!!!
de feestdagen komen eraan, maar daar ben ik eigenlijk helemaal niet zo mee bezig.
Ik moet nog kerstkaartjes gaan kopen enz.
We hebben nog geen afspraken gemaakt voor kerst of oud en nieuw.
Het enige wat mij nu bezig houd is: de baby komt er bijna aan!!!
Ik tel de dagen af dat ik nog moet werken en kijk uit naar mijn verlof.
Én....ik ben zoooooo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet!!

Hoe gaat het met jullie?

hahaha heel herkenbaar!

Hoor nog zoveel mensen zeggen "de laatste weken duren het langst" maar heb juist het gevoel dat ik tijd te kort kom ;-) Inderdaad moet nog kerstkaartjes halen hihi
Voor de feestdagen heb ik ook nog niets gepland, maar denk dat het één dag mijn ouders en dan één dag schoonouders wordt, dan hoef ik zelf niets te regelen alleen maar te komen. Scheeld een stuk stress. Met oud en nieuw blijven we thuis, maar dat doen we al jaren ivm onze honden. En 10 jan duurd dan nog wel even maar hou er liever rekening mee dat ze ook nog eerder kan komen. Stiekem mag ze van mij, want ben onwijs nieuwsgierig hoe ze er uit ziet hihiih

Het komt idd snel dichterbij.
Ik heb nu wat meer geduld als bij die andere 2, omdat ik nu die 2 kleine tweeling nichtjes heb. Daar kan ik nu lekker mee tutten.
En we hebben gister besloten dat we geen kerstkaartjes doen.
Anders moeten we in 4 wkn tijd dezelfde mensen 2x een kaart sturen. Nu doen we een extra briefje bij de kaart in.
Scheelt enorm met de poszegels.

Ik dacht er toevallig gister aan.
Dat het nu wel heel erg dichtbij komt.

Ik moet nog een week werken ( ik stop 4 weken voor de uitgerekende datum) en dan wordt het serieus.
Tas klaarzetten voor het ziekenhuis, matrasbeschermer om het bed, bed omhoog op de klossen.

Jaa dan gaat het beginnen!

Jaaa... leuk he?
ik doe ook niet aan kerstkaarten hoor! Weet natuurlijk niet wann de beeb komt maar mensen snappen vast wel dat als ze een jaar geen kaartje krijgen! ;)
Wij eten met kerst bij mijn ouders en bij mijn zwager allebei in de buurt dus mocht er iets of een bevalling tussen komen ;) hahaha
13 dec moet ik weer naar de gyn dus dan hoor ik vastof het eerder moet komen of gewoon kan blijven zitten tot 2011 (wel graag na 1 jan dan haha)

Dit doet me denken aan een buurvrouwtje... Die deed op oudejaarsavond het slaapkamerraam dicht en die klemt zo nu en dan... Breken spontaan de vliezen en tadaaa! Het eerste kindje dat geboren werd in het nieuwe jaar in West friesland...

Dus dames... Pas op hoor! Als we het voor het kiezen zouden hebben is 1 jan natuurlijk niet de meest handige datum hahahahaha.

ja schiet lekker op.
ik ben nu 31 weken dus duurt nog wel even, maar december is vaak zo'n rare maand die voorbij vliegt met al die feestdagen. dan is het zo januari.
ben al druk bezig met de baby wasjes, omdat ik nu wel merk dat het echt zwaarder begint te worden en lang staan niet echt goed meer wil. dus doe ik de wasjes nu kan ik in januari lekker rustig aan doen en nog even genieten, en met onze oudste knuffelen

Terug
Bovenaan