het komt nu wel snel dichterbij hé

Ik ben vandaag 33 weken en het begint inderdaad spannend te worden. Nu denk ik ook steeds meer aan de bevalling, toch wel een beetje eng.
Het kamertje is helemaal klaar, alles gewassen.
Kindje ligt al naar beneden. Heb zelf het idee dat het wat eerder komt. Of dat wil ik misschien gewoon graag. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. En als ik erop terug kijk is alles ook heel snel gegaan. Ik moet veel rusten, dus dan heb je veel tijd om na te denken (of piekeren over vanalles). Ik verstuur dit jaar ook geen kerstkaarten, twee keer binnen een maand al die postzegels vind ik beetje zonde.

Jeetje jullie zijn echt al verder dan ik! Ik zit echt nog met 2 benen in mn werk en de kinderkamer pff, nou ja wat heeft een kindje nu echt nodig. Veel liefde van ons en dat komt goed!

Ben ook heel nieuwsgierig! Wat voor mensje is het? Waar heeft ze behoefte aan en hoe gaat ze het vinden bij ons?

De praktische kant, dat komt in mn verlof wel...

ja het komt zeker dichtbij moet nog 37dagen dus:)
ik vin het wel snel gaan hoor
met mij gaat het weer goed heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik heel veeel aan het overgeven was heb aan het infuus gelegen en antibiotica en me vruchtwater is krap dus moet onder controle blijven lopen aanstaande dinsdag weer een echo ze vinde de kleine aan de krappe kant deze zwangerschap geeft meer moeilijkhede met zich mee dan met de 1e
hoe is het verder met julllie??
kusss

Terug
Bovenaan