Het laat me niet los...

Hallo meiden,

Zoals de titel al zegt: Het laat me niet los!
Moet het even kwijt hoor want het blijft maar door m'n hoofd spoken: Waarom voel ik m'n kleintjes nog niet (goed)?

Ik dacht van de week ze een paar keer duidelijk te voelen maar nu helemaal niets meer. Ja, af en toe wat geborrel maar goed....ben nu bijna 21 weken en je zou denken met 2 kindjes in de buik dat het nu wel duidelijk aanwezig mag zijn! Het is niet dat ik me zorgen maak ofzo maar vind het wel gek. Gister moest ik een stukje lopen en had in m'n linker zij wat pijn tijdens het lopen, het was iig een heel oncomfortabel gevoel (misschien toch teveel gedaan de afgelopen dagen)

Wat ik al eerder vertelde: mijn placenta ligt aan de rugkant en daardoor zei de echoscopiste 4,5 week geleden: "het duurt nu net lang meer". Daar ga je dan toch vanuit, als iemand dat tegen je zegt.
We hebben gelukkig aankomende woensdag weer een echo, even die extra bevestiging dat alles goed is met ze!!

Vandaag wordt de vloer gelegd van de baby(s) kamer en dan kunnen we eindelijk gaan beginnen met de meubels en de aankleding. Heb ik lekker de gehele aankomende week om het in te richten etc....Daar verheug ik me enorm op!

Nou, bedankt voor het lezen van m'n verhaal. Misschien stel ik me aan maar toch.....

Liefs Lynn.

Is het niet zo dat met een tweeling de baby's iets kleiner zijn? Misschien heeft t daarmee te maken.
Mijn nicht is nu 36 weken zij schrok toen ze hoorde dat ik de baby al zo duidelijk voel. Zij had het heel laat. Denk niet dat het iets is om je echt druk om te maken maar ik snap je zorgen en het is natuurlijk een heerlijk gevoel. Bij mij was het ook ineens uit het niets hoor.
Komt goed.

Liefs.

Hai Komal,

Nee, op dit moment niet in ieder geval....Ze zijn beide nu net zo groot als bij jullie 1 kindje...Dat wordt ook elke 2 weken goed gecontroleerd maar het klopt wel dat ze later minder ruimte hebben (logisch) en omdat ze natuurlijk eerder worden geboren, ze wel kleiner zijn dan bij de volle 40 weken.

Ik weet het ook niet meer hoor maar bedankt voor je reactie! Fijn dat jij je ukkie al zo goed voelt, lijkt me echt héél bijzonder.

Liefs

Tja meid wat we ook zeggen, we kunnen die gedachtes niet bij je weghalen.

Je hebt er dan wel twee maar dat wil niet zeggen dat je ze beter zou moten voelen. Mijn zus voelde ze pas rond week 26 (ook een twin)
Ik voel deze uk steeds duidelijker, maar om nou te zeggen wat goed en vaak, helaas niet. Helaas maar drie x per week ofzo. Ik was laats uit eten met een hoogzwangere en die voelde de kleine pas duidelijk en vaak rond week 29.

De twin van mijn buurvrouw woog samen even veel als mijn jongste dus zij waren echt niet zo groot. Ik wil alleen maar zeggen, alles komt goed. Je zult ze echt wel gaan voelen maar reken pas rond week 25 dat je ze veel voelt. Mijn waterratje moet soms helemaal van achtere komen om dan pas iets te laten voelen. Ik probeer je gerust te stellen, maar ik vrees dat alleen jouw jongens dat kunnen. Ik hoop echt dat ze snel van zich laten "horen".

Ik weet het lieve Essie maar ik wilde gewoon mijn ei ff kwijt meid. Ik moet ook gewoon rustig afwachten en het komt vast wel opeens....Het lijkt me gewoon elke keer een mooie bevestiging van de levens die in me groeien :)

Thanks!

Het is inderdaad een mooie bevestiging. En ik weet dat je, je ei kwijt moet. Maar het is een gevoel meid die je niet even uit kan zetten. Helaas is het gevoel en ei kwijt zijn pas weg als je jongens je buik als voetbalveld gaan gebruiken. Ha, ha.......

hoi lyn

ik reageer niet vaak maar lees wel mee
wil nu even reageren ben nu ook zwanger van de 4e
(1 dood geboren kindje 20 weken)
ik voelde mn meisje ook heel laat deze zwangerschap
bij de eerste 17 weken dus heb me deze zwangerschap ook zorgen gemaakt omdat ik soms helemaal niks voelde
maar ben nu 35 weken en de baby beweegt nu wel meer (gelukkig)

dus je bent niet de enige hoor soms helpt een warme douche of even ontpannen op bed of bank
probeer er van te genieten

groetjes lientje

Terug
Bovenaan