Het laat me niet los...

Hey meid,

Als ik het hierboven zo lees zit er veel verschil tussen wanneer iemand zijn kleintje voelt. Sommige al heel vroeg en sommige pas laat.

Wellicht heb je rustige knulletjes of doordat ze wat kleine zijn hebben ze al hun energie nodig om lekker te groeien.

Maar ik snap je gevoel wel hoor, en wat je zegt het is een gevoel en dat zet je niet zo makkelijk aan de kant. Ik hoop dat je woensdag wat geruster bent als je ze lekker hebt kunnen bekijken.

Ik voel die van mij ook nog niet heel duidelijk op wat geborrel na. En als ik haar voel dan is het omdat ik heel rustig in bed lig en rustig aan heb gedaan.

Hoop dat het snel woensdag is voor je.

Liefs

hey meid

ik heb precies hetzelfde als jou! voel af en toe wat gekriebel maar nog steeds niet duidelijke schopjes en ook niet elke dag. vriendinnetje die gister op bezoek was stond er ook van te kijken dat ik het nog niet duidelijk voelde, zij is nu 28 weken en voelt het allang. maarja ik maak me geen zorgen elke zwangerschap is anders het kan best nog wel een paar weken duren bij ons! en let maar op, straks worden we gek van het geschop;)

xxx

Ik kan eigenlijk niet echt meer iets toevoegen! Alles is al gezegd! Meid, het komt echt goed, gewoon wat geduld hebben. Mijn dochter voelde ik pas met 24 weken en ook nu voel ik allen af en toe nog maar een kriebeltje. Ik begrijp je wel heel goed hoor, maar probeer te beseffen dat het bij iedereen weer anders is en dat het bij jou heus ook wel komt. Weet bijna zeker dat je over een aantal weken op bed ligt en probeert om in slaap te komen, maar dat dat niet lukt om dat die 2 jongens van je zo aan het schoppen zijn:)
Liefs Anneke

Hey meid,
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, en ook al hoef je je geen zorgen te maken en is het idd de een voor de ander wanneer de kleine goed te voelen is het neemt niet weg dat het een bevestiging is als de ukkies je laten even laten weten dat ze er zijn.

Maar ik voelde de eerste 2 al met 16 a 17 weken en nu begint het pas minimaal. Het geborrel en een soort geschuur van binnen heb ik al een week of 3 maar echt voelen schoppen begint nu pas. En ook nog niet met regelmaat.

Meid je zult snel van de schopjes van je 2 kleine kereltjes kunnen genieten..

Liefs trientje

Hoi Lynn,

Ik heb exact hetzelfde hoor. De vk zei van de week: maar dat geborrel dat is het hoor. Toen ik begon over schopjes voelen zei ze dat het daarvoor nog te vroeg is.... Komt vanzelf zei ze. Tja. Afwachten dus maar.

Maar ben het met je eens: een teken van leven zou zo fijn zijn.

Liefs,
Annet

hey lynn,

ik breek ff in, k ben een juli mama (t4 juni bevallen) ik voelde jorn pas in week 24, mijn placenta lag wel aan de voorkant waardoor je niet snel voelt.
Ik herken je gevoel, het zou nou toch wel een keer moeten komen, en hmm zal dit het zijn? Toen k hem voelde dacht k, k heb hem al vaker gevoeld, maar wist niet wat k moest voelen.
Mosschien omdat je een tweeling krijgt dat je ze nog niet voelt?(zijn misschien iets kleiner) het geborrel kan een begin zijn.

Gelukkig krijg je binnenkort een echo en kun je ze even zien, heb je toch een bevestiging, daarna kan het niet lang meer duren!

Liefs daisyf

Ik was ook zo ongeduldig, iedereen zei een tweede voel je eerder. Ik voel nu af en toe gekriebel en gefladder maar nog geen schopjes.
Helaas nog ff geduld hebben en woensdag weer lekker spieken naar je twee mannetjes.

ik kan me heel goed voorstellen dat je je kids wilt voelen.
wachten duurt ook zo lang op zoiets, helemaal als ze hebben gezegd het duurt niet lang meer.
hoop zo voor jou dat het niet lang meer duurt.

liefs, x

Terug
Bovenaan