Het laatste beetje hoop is nu ook echt weg!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

het allerlaatste beetje hoop is nu ook echt weg....

Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld voor de bloeduitslagen voor de waarde van mijn Hcg en dat was maar 192 dat is veeeeeeeeeeeels en veeeeeeeeeeeeeeeels te laag.
Vandaar dat die testen ook zo licht bleven thuis.

En gisteravond had ik bruinig bloedverlies dus hoopte dat ik eraf was, maar nee sinds vannacht loopt het echt uit mij, ik heb gelukkig geen buikpijn of krampen, alleen dat bloed.

Ik hoop zo dat dat snel over is en dat ik op de echo 27 april schoon ben van binnen dan kunnen we weer verder en proberen voor een nieuw wondertje!!!!!

Liefs Randy

Ah nee!!!
Wat onwijs balen!!
Al is dat wel een beetje zacht uitgedrukt...
En laat je even weten hoe de echo was?!
Heel erg veel succes!
Laat je maar even lekker verwennen thuis!

Liefs,
Kiki

Lieve Randy,

Jeetje, ik vind dit echt heel erg voor jullie!!!  
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Heel veel liefs

Noelie

Lieve Randy, lees net je berichtje. Wat ongelooflijk jammer!! Gaat het met je, kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent. Hoop dat ik je heel snel weer in het zwanger-zijn forum tegen mag komen. We denken aan je,
Sigrid

Wat vervelend en wat ontzettend teleurstellend voor je!

Ik wens je veel succes en hoop dat je snel nog een keer zwanger raakt.

gr mama van MD

Met mij gaat het verder goed, echt heel goed.

Het heeft een plaatsje, ik ben niet verdrietig, alleen een beetje teleurgesteld, ik blijf positief, onze tijd komt wel.... en wie weet... 3 maal recht is scheepsrecht...

Ninthe* zwanger in ronde 8
Miskraam zwanger in ronde 2

volgende beebje misschien wel ronde 1!!!!

Ja meiden ik ben optimistisch, heb geen zin om bij de pakken neer te gaan zitten, dat maakt het er niet anders op, ik kan alleen nu goed voor mezelf zorgen, blij zijn dat ik en me mannetje gezond zijn en we hebben de afgelopen tijd al genoeg verdriet gehad.

Voor je het weet huppel ik weer op het zwanger zijn forum rond, tot die tijd vermaken mijn vriend en ik ons wel tussen de lakens hahaha.

Liefs Randy

Heel goed van je!
Weet je ik zie het zo, hoop je niet tegen het hoofd te stoten, maar je had wel weer een kans.
Je bent wel weer even zwanger geweest, dat is al veel meer dan sommige andere meiden hier.
Ik heb afgelopen zondag een vaag blauw lijntje getest en doe morgen nog een keer een test. Ik ben nu aan de ene kant bang dat die negatief wordt en dus dat mijn zwangerschap heel pril al gestopt is (ik heb 3 miskramen gehad die pas laat afgestoten worden).
Of ik heb toch later mijn ei gehad en morgen een duidelijkere blauwe lijn......en dan moet ik het ziekenhuis weer bellen voor een echo en gaan we weer opnieuw het grote afwachten beginnen tot we een hartje hebben zien  kloppen en dan  die 16 weken voorbij zijn en het nog goed gaat.
Maar zover zijn we nog lang niet.

Eerst morgen maar weer eens zien, blijf maar een beetje afwachtend.....zelfbescherming denk ik.

gr mama van md

Nou en of ik dat weet....
het is ook een hele verrassing dat het zo snel ging.

Zoals ik net ook schreef onze tijd komt wel.... maar ik test volgende keer pas weer als ik 2 weken overtijd ben, dan ben ik die periode dat ik nu de miskraam had voorbij.

Ik wens jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met testen, ik heb me vingers gekruist en hoop dat ie VET POSI is!!!!

Mijn testen bleven heel erg vaag, nu is het kwartje ook gevallen waarom dus.

Dikke kus Randy

Terug
Bovenaan