Het laatste beetje hoop is nu ook echt weg!!!!!!!

Ja weet je, ik heb vorig jaar voor mijn miskraam van 17 weken, heb ik 3 keer een hele rare cylus gehad.
Eén keer had ik echt het idee dat ik zwanger was, maar wachtte erg lang met testen, die was nega. Maar na 3 maanden met medicijnen mijn baarmoeder opgeschoond.
Daarna twee keer een cyclus van 66 en 68 dagen. Wij vermoedden toen dat er wel iets gezeten heeft, maar niet herkend is door mijn lijf.
Ik heb voor mijn eerste al 3 x een dergelijke miskraam gehad. Mijn lijf ziet niet dat het vruchtje niet goed is en houd het vast.
Vandaar dat ik nu bewust eerder heb getest. Mocht hij morgen dan nega zijn, dan weten we wel dat er iets gezeten heeft en was het toch weer een kans.
Dat idee vind ik prettiger dan dat het vorige keer 16 maanden heeft geduurd om uberhaupt zwanger te raken.
Wij zijn nl in het verleden wel vruchtbaar geleken (als we ons best doen duurde het niet al te lang). Dat leek dus voor mijn miskraam vorig jaar niet zo, vandaar nu een keer vroeger testen.

Dus inderdaad nu duimen dat het goed ontwikkeld en verder gaat..........

gr mama van MD

Goed van je dat je zo positief kunt denken hoor dat zal je zeker sterk maken en je verder helpen. Ik ga voor je duimen dat het in ronde 1 raak zal zijn. Het is je zeker gegund!!
Groetjes Tara

Beste Randy,

Erg jammer dat het deze ronde toch niet gelukt is. Ik vind het wel erg knap dat je zo lekker positief bent gebleven en zoals je al zei... op naar de volgende ronde. Ik wens jullie veel succes!!!

Groetjes,

Sara

Lieve Randy,

Goed dat je zo positief bent. en niet bij de pakken neer gaat zitten. Ik hoop dat het snel voor je mag gebeuren het Credo snel en goed! geldt hier

Mama van MD,

Heel veel succes, ik duim voor je

liefs
talke

Lieve Randy,

Oh meis, wat had ik voor je gehoopd dat er toch nog iets positiefs zou komen aan nieuws... Ik vind het dan ook bewonderingswaardig hoe goed je hiermee om gaat. Ik weet niet of ik dat in jouw schoenen zou kunnen. Maar daarom bewonder ik je positieve kijk op dit alles.

Ik zal dan ook voor je blijven duimen dat het snel weer je tijd is om een mooi mensje te gaan ontvangen in je buik, die dan ook al die tijd blijft genieten van zijn warme stek en super gezond ter wereld zal komen..

Dikke knuffel en veel liefs Mylène (babypoppanmaakster)

Lieve Randy,

Wat vreselijk voor je meid!! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal stuk van bent.

Veel sterkte!
x
Dile

Hi,

Jeetje, wat een narigheid.
Ik heb zelf geen ervaring met dit soort zaken, aar leef met je mee!
Ben blij dat je er zelf zo positief mee omgaat en al zo snel weer wil proberen! Top!!

Veel sterkte!!

Do

Terug
Bovenaan