Het leed wat tandjes heet!

<p>Hoelanggggg duurt het voor dat een tandje door kan komen ?</p><p>Misschien heb ik het echt hartstikke mis hoor maar ze vertoont toch echt veel sympthonen van doorkomende tand(jes)</p><p>Rode wangen , slecht drinken uit haar fles , minder eten , onrustig slapen , s nachts klaar wakker zijn en huilen soms , overal op kauwen , vingers in der mond en kwijlen.</p><p>Maar ik zie dus helemaal niks geen rode dikke bulten of opgezwollen tandvlees.</p><p>Ze is ruim 7 maanden dus het zou heel goed kunnen. Maar moet je altijd wat zien van te voren ? </p>

Klinkt mij bekend in de oren. Zo heb ik ook 2 a 3 weken met mijn zoontje gezeten. Kreeg niets gevonden in zijn mondje, maar vertoonde wel alle symptonen. En opeens met het geven van een hapje zag ik een stukje tand haha zo gek. Dus bij ons was het duidelijk doorkomende tandjes. Inmiddels heeft hij er nu 3 (8mdn) en vertoont hij weer dezelfde symptonen, maar nu zie ik bovenin wel wit en dikker tandvlees, dus dat worden weer een paar leuke dagen en nachtjes ?. Als antwoord op jouw vraag, het kan dus echt even duren voordat ze doorkomen. 

Bij mijn zoontje kwam het 1e tandje door toen hij ruim 9 maanden was. Dat ging, naast wat jij noemt, ook nog gepaard met spugen en bijtende poep. Duurde ongeveer 2 weken.
Vorige week dacht ik dat mijn dochtertje ook haar 1e tandje kreeg, precies dezelfde symptomen. Nu 8 maanden. Helaas blijkt het een buikgriep. 

Ik dacht ook alle signalen te zien bij mijn zoontje toen hij 6 maanden was. Zondag is hij 10 maanden en zijn eerste tandje is nu sinds een week door. Ik heb zo lang geroepen dat er tandjes aan kwamen haha. Dus er is geen touw aan vast te knopen?
In ieder geval veel succes!

Bedankt voor jullie reacties !
Jaa het is ook wanneer ze slaap dat er veel onrust is. Elke keer huilen in haar slaap en enorm vroeg wakker 4.30 ongeveer en dan elke keer weer eventjes in slaap vallen.
Maar zelf slaap je dan niet meer.
En kan natuurlijk ook bij haar horen maar het is wel erg vroeg haha! 
Ben erg benieuwd of het daadwerkelijk tandjes zijn of dat we “gewoon” in een nieuwe fase zitten ?

Klinkt herkenbaar!! Bij mijn zoontje is sinds zondag zijn 1e tandje erdoor. Hier weken drama geweest haha. Rode wangetjes, dunne ontlasting, alles in momd stoppen, vooral zijn vingertjes, aan zijn oortjes trekken/friemelen, in zijn gezicht wrijven, humeurig en van die heeeerlijke nachten, hahahha! Vooral de laatste week was het snachts drama, huilend wakker worden en moeilijk weer in slaap te krijgen. Hier was pas die week ook iets te zien dat er iets aan zat te komen. En dan nog was het twijfel, want ik meende wel iets te zien, maar mijn man zag niks haha. Maar afgelopen zondag was t tandje er dan eindelijk! Ondertussen is tandje nr 2 ook in aantocht, we gaan dus nog ff door! ??

Terug
Bovenaan