Het leed wat tandjes heet!

Ooo nou ik ben benieuwd hoor!
Kan dus opeens hard gaan met de tandjes. Ja ik blijf maar kijken en zie elke keer nog niets haha!
KL-E jullie zoon was ook elke dag zo vroeg wakker ?
Brrrr ben ook elke keer bang dat ze haar hele slaapritme aan het vergooien is waar ik al die maanden zo mijn best voor hebt gedaan haha!
Overdag slaapt ze op het moment wel heel erg goed. Dan zou ze toch ook last van der tandjes moeten hebben? 

Hier was hij ook vroeg wakker. Telkens beetje rekken met de speen ?
Overdag sliep hij ook goed, tot n paar dagen voor t tandje erdoor kwam. 
Mijn zoontje had er niet de hele dag aan een stuk last van. Maar echt met momenten. Als hij aan t spelen was en dan op dingen ging bijten, wist ik al, dat t nog n paar minuutjes goed zou gaan voordat hij zou gaan jammeren/huilen. En zo was t ook haha! 

Jaa het blijft ook maar gissen. Maar ze is gewoon helemaal best wel anders en eerst was ze ziek en nu is dat over en denk ik weer tandjes haha!
Nu ook weer zo lastig naar bed gaan terwijl dat nooit zo was.
Dus ben benieuwd hoe het zal gaan vannacht. Heb wel gengigel gekocht kijken of dat wat doet.
Maar hier geen spuitluiers of extreem kwijlen enzo.. daarom mijn twijfels haha!
Zo blijf je lekker denken 

Ik dacht ook altijd dat me zoon tandjes kreeg omdat hij al die symptonen had van doorkomende tanden. Ik had het iedere x mis. Toen hij echt tanden kreeg had hij nergens last van. De eerste tandje kreeg hij met 9 maanden en toen kwamen ze achterelkaar. Gelukkig nooit last gehad, ook niet met zijn kiezen.

Terug
Bovenaan