het leek me verschrikkelijk...

... toen ik nog vollop in het uitgaansleven stond om op zaterdag avond met man en kind thuis te   moeten zijn. Maar het hartsikke gezellig juist ;) haha

Maar even serieus, ik ben ontzettend burgerlijk geworden, getrouwd, nieuwbouwhuisje, kindje, 2 poezen en dat was echt  niet het plan dat ik 10 jaar geleden had. Ik zou verre reizen maken en in een  oud grachtenpand wonen en vriendjes bij de vleet hebben. Niks niet vast, kindjes niet voor mijn 35e.  Maar  ik vind het heeeeeeeeeerlijk zo!  

mee eens, en toch.... na 4 jaar gekinderd te hebben droom ik er ook wel eens van hoe mijn leven zou zijn zonder kinderen hoor! Heerlijk... uitslapen, op zondag de hele dag in bed blijven liggen, zomaar de deur achter je dicht kunnen trekken, op vakantie gaan op de bonnefooi, gewoon zien waar je uitkomt, 2 verdiener zijn en alles kunnen kopen... Ik houd maar op, want de komende 20 jaar zit dat er niet meer in!

Heej,
ik heb lang gedacht dat ik nooit geen kinderen zou krijgen. Was te veel gehecht aan ons leventje. Maar nu... nu denk ik wel eens was ik er maar eerder aan begonnen. Heerlijk.
Alhoewel ik wel probeer om een niet al te truttige huismuts te worden. En dat lukt tot nu toe aardig, al zeg ik het zelf.
Groetjes Veerle

Hmm tjsa... Ik stond nog vol op in het uitgaansleven en was een verre reis aan het maken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was! Gek he hoe dingen kunnen lopen.
Ik schreef het gisteren ook al, anderhalf jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik een heel weekend alleen met een baby thuis zou komen te zitten... Maar ik ben zo stapelgek op mijn meisje, ik vind het heerlijk! Maar eerlijk is eerlijk, niet altijd. Soms komen de muren wel een beetje op me af. Vooral als ik me besef dat iedereen verder aan het  feesten is en op vakantie... Het scheelt natuurlijk ook wel dat ik alleenstaande moeder ben, je mist af en toe wel een gesprek op niveau zeg maar. Maar als ik dan die grote glimlach van mijn meisje  zie dan neem ik burgerlijkheid maar op de koop toe!  

Tja, ik ben een geboren huismus... Ik heb altijd kids gewild en zat zelfs als tiener graag thuis op de bank met een boek of filmpje... Geen feestbeest dus.
Dus dit leventje is ook heerlijk...

Hoi,

ik ben ook steeds verbaasd over hoe het leven nu is! Ik heb het altijd gewild, maar soms is het toch anders dan ik me had voorgesteld. Maar willen missen, nee, ik wil ze nooit van mijn leven meer missen die twee wonders van ons!!

groetjes,
Kiki

@ bebek
kan me voorstellen dat jouw leven aardig overhoopt is gehaald met de komst van je dochtertje. En nauurlijk is zij het waard, maar kan me indenken dat je soms zou willen dat het anders was gelopen.

hier nog een partyanimal....
ik ging vroeger echt soms 2 avonden p.w elke week weg... nu ben ik lekker thuis met mijn meisje, heerlijk.
soms mis ik het wel als mijn beste vriendin dan met verhalen thuis komt en dat ik niet meer mee ga, mag wel dan is papa thuis, maar wil het niet echt meer, het is een beetje dubbel.

gr tammy

Terug
Bovenaan