het leek me verschrikkelijk...

Ik zette me vroeger ook zo af tegen die 'burgerlijkheid'. Ik moest voor mijn dertigste dan ook niet denken aan het krijgen van kinderen en daarna duurde het nog een paar jaar voordat ik zwanger werd.

En  nu... ik geniet van mijn leven met man, dochter en  huisdieren. Ik heb  zelfs mijn auto ingeruild voor  een stationwagon  waar we met z'n allen plus de hond en de kinderwagen in passen.  Ik ben er superblij mee en heb er zelfs Nijntje-zonneschermen in gehangen  

groetjes,
Karin

hoi hoi

ik heb altijd al kinder gewilt en huisje boompje beestje

ik ging wel ieder weekent stappen van vrijdag tot met zondag en lekker op vakantie met vriendinnen maar wist ook dat ik kinder wilde

tot dat ik 6 jaar geledn mijn mannetje leerde kennen
ik was toen pas negetien en hij 42
is een moeilijke periode geweest
ik was stapel dol op hem en hij op mij maar ja hij had een dochter die maar 4 jaar jonger is dan mij
maarja liefde overwint alles

nu zijn we alweer drie jaar getrouwd twee kids samen en we hebben een leuk bedrijf
had me geen nderen leven kunnen voorstellen
me als je   me tien jaar geleden had gevraagt wat doe je over tien jar is nu me wens wel uitgekomen  
alleen iets ouderen man hihihi

ik ga nog steeds wel een keer per maand stappen met de meiden is wel leuk komt iedereen weer effe bij elkaar meiden met kids meiden zonder kids
is wel gezellig maar je merkt wel de meiden die nog volop gaan stappen en jongens verslinde alof het wc papier is dat het me niet veel meer boeid vind het wel leuk om naar te luisteren en leuke herinderingen op te halen maar op een geven moment denk ik heb wel wat anders aan me neus doorkomende tantjes spuitluiers
koortsje hier koortsje daar en eentje in de peuterpubertijd

conclusie laat mij maar lekker dit leventje lijden

groetjes mariella

Het was niet mijn bedoeling om het te doen klinken alsof ik het liever anders zou willen hoor! Ik ben stapelgek op mijn meisje, ze is mijn kleine wonder... Ik wilde altijd al graag jong kinderen maar zag het er niet van komen omdat mijn lange relatie twee jaar geleden verbroken is. Ik ben blij dat moedernatuur mij wat dat betreft een handje heeft geholpen!
Ik was hiervoor wel een wilde, was misschien maar twee avonden in de week WEL thuis haha. Veel gereisd ook, dus wat dat betreft heb ik nu niet per se het gevoel dat ik wat mis. Alleen wat ik al eerder zei, soms is de conversatie op een dag nogal schaars, daar ka ik weleens kriegelig van worden! Ik denk dat het wat dat betreft heel fijn is als ik klaar ben met  mijn scriptie en dus niet meer alleen maar thuis hoef te werken. Een beetje meer interactie op volwassen niveau lijkt me wel fijn! Ach, ik hoef maar een jaartje te wachten, dan kan Sol ook kletsen hahaha!

hahahah heel erg herkenbaar is dit.
ik had ook niet gedacht dat ik zo burgelijk zou worden en het ook nog heerlijk vinden ook.
onze favoriete zaterdag bestaat nu met marijn het dorp in, lekker parraderen met mijn zoon.
het hoeft voor mij ook niet zo nodig meer naar de kroeg gaan voel me toch veel te oud tussen al die 15 a 16 jarigen hahahahaahah dan zeggen ze u tegen me brrrrrrrrrr.
groetjes henny

Na een relatie van 11 jr  waarin ik veel heb gereisd, de wereld gezien etc. was ik weer vrijgezel. Ik heb alleen maar gefeest. Met mijn ex-vriend ging ik eigenlijk nooit uit. Hij was 18 jr. ouder. Na een paar jaar was dat feesten ook niet leuk meer, ik liep per slot van rekening ook al tegen de 40 aan... Toen ik vier jaar geleden mijn huidige vriend leerde kennen (via internet hihi) zijn we ook nog vaak uit geweest. Kwamen we vaak 's ochtends vroeg pas thuis. Nu word ik wakker gemaakt door het gebrabbel van mijn kleine meissie rond die tijd. Ik zou het voor geen goud willen missen! Dan maar burgerlijk geworden. Ik vind het heerlijk!

Hio bebek,

Je komt niet over alsof je nog anders zou willen hoor, wees niet bang!  En dat je af en toe iets meer wilt dan alleen babygebrabbel herken ik nog wel van mijn 19 weken verlof/vakantie. Gelukkig kan je voor een gesprek op niveau altijd op het forum terecht  Schiet je scriptie al een beetje op?

Terug
Bovenaan