het lijkt er op dat ik weer zwanger ben

hallo
ik zou vandaag ongesteld moeten worden,maar aangezien mijn man en ik 2 weken geleden onveilig gevreeen hebben(had de pil weer in de kast gedaan omdat ik in juni/juli voor een 2e kindje wou gaan en goed wou ontpillen) heb ik er vanmiddag maar eens een testje tegenaan gegooid en er kwam uiteindelijk een heel vaag kruisje te voorschijn!
ik ben best wel heel erg blij,al is t wat eerder dan gepland.ik ben alleen aan de andere kant ook wel weer een beetje bang,want het gaat dit keer precies zo als de keer dat ik zwanger was en een miskraam kreeg;heeele vage test op mn nod,ongipijn en ontzettend rommelige darmen.toen ik de keer erna zwanger was van boas had ik ook wel buikpijn maar toch voelde ik me beter dan nu.ik associeer dit best wel met de eerste keer en dat maakt me erg onzeker.ik ga zo nog een test halen en die doe ik morgen met ochtend urine.
eveline,hoe staat het er bij jou voor?(sorry voor mn nieuwschierigheid)
groetjes kari

hoi kari

ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...
eennuhhh iedere zwangerschap is anders hoor ik heb 4 kinderen en kan echt niet zeggen dat elke zwangerschap het zelfde was...met Milan (de 4e) was ik heel erg misselijk in het begin en dat terwijl ik al 2 jongens had en nergens last van het....
en weet je als het fout gaat dan had dat gewoon zo moeten zijn...
klinkt gek maar ik weet wat het is... heb een miskraam en een 2ling verloren....

Milan is nu 11 weken en nog steeds niet ongi geweest en moet ook zeggen dat we het niet echt safe hebben gedaan....

Ik ga volgende week maar eens naar de dokter....

geniet er maar van....

liefs mandy

Gefeliciteerd!!! Ik ben maar één keer zwanger geweest maar denk wel dat degene boven mij gelijk heeft: niet één zwangerschap is hetzelfde (dat hoop ik trouwens ook want die van mij was geen pretje en ik wil ooit toch echt wel een tweede).
Hou ons op de hoogfte van de ontwikkelingen!
Veel succes!!!!!!

Hee Kari,
Ik wilde eigenlijk vanavond een berichtje voor je achter laten, ik had je al even niet meer gespot op het forum.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Volgens mijn is een vaag kruisje ook positief! Laat het even weten nog van de test die je morgen doet.
Alles goed met Boas? En is je man alweer opgeknapt?
Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor hihihi

groetjes Sonja

Hoi Kari,

Jeetje meid, gefeliciteerd!!! Tuurlijk is het ff wennen, maar je wilde toch snel een tweede, dus dat komt vast wel goed. En een licht streepje is ook eens streepje, hoor. Een miskraam kun je niet voorspellen, volgens mij. Probeer je niet al te zenuwachtig te maken, je kunt er toch niets aan doen als het gebeurt. Maar die kans is echt niet zo groot! Ik zal in ieder geval voor je duimen dat alles goed gaat.

Hier zijn we flink aan het klussen, maar omdat ik nog maar één keer ongi geweest ben sinds mijn zwangerschap heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is. Dus de kans dat het nu raak is, lijkt me niet zo groot. Volgende week vrijdag NOD, maar ben sinds een paar dagen opeens weer wat moeier en mijn maag begint een beetje te 'rommelen'. Ik hoop dus stiekem dat het deze keer in één keer raak is. Maar probeer me er toch maar op in te stellen dat het waarschijnlijk niet zo is.

Laat je even weten wat er uit die tweede test is gekomen? Anders moet je zo'n digitale test kopen, scheelt een hoop onzekerheid.

Liefs,

Eveline

hallo
ik heb nog niet weer getest.ik heb testjes op internet besteld en zit nu op de post te wachten.ik durfde geen test te kopen in de winkel want ik moest ook een pak friso 1 hebben en dat leek me zo voor lul.al slaat dat nergens op natuurlijk,want ik hoef me nergens voor te schamen!maarja..
met mijn man gaat t wel weer goed,dankje!hij moet wel elke 3 weken voor controle komen.en boas is nog altijd de allermakkelijkste baby van de wereld
hij heeft wel al een paar dagen verhoging,maar hij is supervrolijk,dus t zal wel goed zijn denk ik.1 keer was t 38,1 en toen heb ik hem wel een zetpil gegeven.
nou,ik ga voor t raam op de postbode wachten hoor
fijn weekend allemaal!

Hahaha, ik snap precies wat je bedoelt, ik ga ook echt niet met een wandelwagen naar de apotheek voor een test...
Hopelijk voor jou komt de postbode niet pas vanmiddag tegen vijven!

Laat je het even weten?

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan