het lijkt er op dat ik weer zwanger ben

ik snap er niks van,nou test ik weer negatief
ik vind t niet erg als ik niet zwanger zou zijn,maar wel als de clearblue me eerst blij maakt met een dooie mus
ik wacht t weekend wel rustig af.ik heb wel buikpijn  alsof ik ongesteld ga worden  maar dat had ik toen ik zwanger was van boas ook.ik word er dus niet wijzer van.
zucht....

Hoi Kari,
wat een gedoe he.   Zou idd gewoon morgen of maandag nog een keer testen, dan weet je het zeker. Maar de kans is groot dat het toch niet zo is als het nu maar 1 streepje is. Ik ben benieuwd.
Groetjes Veerle

Hoe kan dat nou??? Hij kan toch niet een streepje geven als het niet zo is? Je krijgt toch alleen een streepje als er veel hcg-hormoon is? En hoe kan dat nou dan weer weg zijn? Heb je allebei de keren hetzelfde merk test gebruikt?
Nou, hopelijk krijg je binnenkort meer duidelijkheid!

ik heb de 2e keer met een testje van internet getest.toen ik zwanger was van boas teste ik met deze test al positief voor mn nod.met mn miskraam pas 3 dagen na mn nod.
ze zijn wel goed op zich.de eerste was clearblue en op babybrabbel heb ik al gelezen dat hele vage uitslagen bij deze test wel eens vals alarm zijn.dit,in combinatie met mn buik en rugpijn,doet mij vermoeden dat dat bij mij t geval is.maar omdat ik nog steeds niet ongesteld ben ga ik nu toch weer twijfelen.ik wacht maar rustig af.
groetjes kari

Hoi kari.
Wat balen zeg die onzekerheid!!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Wel raar hoor ik dacht ook een streep is een streep!
Echt vreemd dat die ineens weg is dan!!!
Hopelijk krijg je snel een positieve test!
Succes meid.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan