Het lijkt GEZOND!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Lieve allemaal,

Gisteren hebben we een uitgebreide echo gehad bij 16wk+3dgn en ons beebje lijkt gezond!!!!!!

Geen klompvoetjes, geen open ruggetje, hersenvocht perfect, armen en benen groeien goed, alleen het mondje konden ze niet zien, daar zat steeds een handje voor dus die bekijken ze over 4 weken, maar niks wijst op een hazenlipje.

We zijn zo BLIJ!!!!!!, eindelijk een gezond kindje!!! het blijft allemaal spannend en dubbel maar ik ben nu wel een stukje rustiger.

En we weten wat het wordt, alle moeite was voor niks, iedereen bedankt die met jongensnamen aankwam...maar we krijgen... een... MEISJE!!!!!

Liefs Randy

Lieve Randy,

Ik hoor niet op dit forum thuis maar lees nog wel eens mee hier en daar.
Ook heb ik verschillende topics gelezen waar je op gereageerd had waaronder het roken.
Ik wil je graag zeggen dat ik het knap vind hoe je met dit alles om gaat!!

En ik hoop van harte dat je van deze zwangerschap kunt genieten. Het goede nieuws van de echo speelt natuurlijk een grote rol.
Geniet van de beeb in je buik en doe het lekker rustig aan!

Heb je al een mooi roze pakje gekocht?? of wacht je daar liever nog mee??

Liefs,

Frieda
Mv. Kyra 07-06-2007

Hoi Randy,

Heerlijk dat goede nieuws! Vind het erg fijn voor je en hoop dat je kunt genieten van je zwangerschap. En je kunt nu gericht gaan shoppen!

Liefs Tineke

Hoi Randy!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Welkom bij de girlpower-groep hahahaha.
Ik gun het jullie van harte en  ben heel erg blij voor jullie.
Ga lekker genieten!!!!
En met een gerust gevoel de feestdagen in is heerlijk!!!!

Groetjes Francis

Heej Randy

Heerlijk zeg dat je zo'n goede echo hebt gehad!
Ben echt hartstikke blij voor je, je verdiend het!

Heb vertrouwen, en hou dat vertrouwen vast, want het komt echt allemaal wel goed!

En leuk zeg een meisje! Hihi.. Ik wil het ook graag weten mar ben nu een beetje laat haha..

Nou meid geniet er lekker van!

Kus Antoinet

Lieve Randy,

Oh...wat fijn dat ze waarschijnlijk gezond is! En Ninthe* krijgt dus een zusje....mooier kan toch niet!? Ik hoop dat je nu wat meer kan ademhalen....

Ik hoop ook over 10  weken ook zo'n echo te krijgen (ben nu 6 a 7 weken), waarop blijkt dat ons 2e kindje wel gezond is! Dan hoop ik ook wat meer te kunnen genieten, want nu is het nog echt drama. Heb geen vertrouwen in mn lichaam....vreselijk!

Liefs, Kitty  (mama van Danny*)

Hoi Randy,

Wat een geweldig nieuws!!!!!! Ik heb je verhaal deze week ( ik ben pas sinds deze week op de site te vinden ik weet nl  sinds zondag dat ik zwanger ben)  een beetje gevolgd ik hoop voor je dat je nu kunt genieten van deze zwangerschap!

Groetjes wendy

Hey randy!!!

Idd we spreken elkaar weer :)

GOED ZEG!!!!! GEFELICITEERD!!!! Heerlijk he meis??!!!
Geniet er maar lekker van, voordat je het weet loop je lekker in het zonnetje met de kleine in de wagen :)!

Veel liefs van ons beide!!

Terug
Bovenaan