Het lijkt GEZOND!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd meid! Als het iemand gegund is dan ben jij het wel. Wat een heerlijk nieuws zeg! Jij gaat goed je weekend in.

gr mama vanMD

LIEVE RANDY,

WAT FIJN ZEG NU KUN JE TOCH EEN BEETJE RUSTIGER VAN JE ZWANGERSCHAP GENIETEN.

GEFELICITEERD! EN GAAF EEN MEISJE!!!!

X DAANTJE

gelukkig! Fijn dat het er zo goed uit ziet. Ik had al een berichtje achtergelaten op het meiforum en ik was echt in afwachting van jouw bericht.

Dit is fijn nieuws zo voor de feestdagen. Je bent weer even gerustgesteld.

liefs
talke

hoi

Gefeliciteerd dat is goed nieuws Er valt denk een hoop spanning van je af En nu echt gaan genieten

groetjes corina

lieve randy,

wat ongeloffelijk fijn meis!!! wat zullen jullie opgelucht zijn he!! wat ontzettend spannend is het tot nu toe geweest voor je!! gelukkig was deze echo heel positief voor jullie!! het zal altijd spannend blijven , aar mischien dat je nu meer positeivere dagen hebt dan eerst toch?? Ik hoop echt dat het verders geod met jullie gaat en toch een klein beetje kunt gaan genieten nu!!

heel veel succes en sterkte en ik blijf je volgen hoor!!

liefs sweety

lieve randy

wat super fijn !!! dat t er allemaal gezond uitziet....mischien dat je nu iets meer rust krijgt in je zwangerschap!!
en een meisje wat mooi.........een zusje voor ninthe!!! wat zal ze trots zijn ...en wat zal ze goed voor dr zusje gaan zorgen....vanaf hoog daarboven!!
ik ben heeeel blij voor je!!
x lilian mama van storm* en daan * en hun brusje....

probeer ernog van t genieten van je zwangerschap....xxx

He Randy,

O wat fijn om te horen zeg! GEFELICITEERD met jullie meid!
Gelukkig lijkt het erop dat het jullie dit keer wel gegund is en dat alles in orde is. O wat ben ik blij voor jullie! Geniet er maar lekker van!

Wij krijgen op  7 januari de 20-weken echo, ben erg benieuwd om ons kleintje weer te zien.

liefs,
Dionne

Terug
Bovenaan