Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had dit ook 2 weken terug.
Die maandag erop mijn verloskundige gebeld. Ze zei dat ik meteen een echo kon laten maken, en ik kon ook die volgende dag nog terecht.
Het helpt echt dat je niet met die onzekerheid zit. Want je emoties doen je nog rotter voelen.
Na een poos onzeker wachten hebben we net een echo gehad. Daarop was een vruchtzakje te zien. Op de inwendige echo een heel pril kloppend hartje. Voor nu goed nieuws dus. Nu hopen dat er geen nieuwe bloedingen komen en deze verder geen conceqenties heeft. Over 2 weken mag ik weer. Voorlopig ben ik nog niet echt gerust jammegenoeg.
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen! Kan me voorstellen dat het nog moeilijk is daar gerust mee te zijn. Hoop dat het allemaal goed gaat en je over twee weken weer een goede echo hebt!
Ik snap dat je nog niet helemaal gerustgesteld bent, maar probeer je op t positieve te richten! Een beginnend kloppend hartje is iets, toch?
T is makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik.. Sterkte en hou ons op de hoogte!
Snap dat het nog steeds spannend is. Je hebt wel een kloppend hartje gezien. Konden ze ook aangeven hoe ver je was?
Hopelijk over twee weken weer een goed bericht voor jullie.
Niet dat je er veel aan hebt, maar het kan met bloedingen wel ook goed gaan. Mijn 1e zw had ik tot week 19 bloedverlies. En nu een mooi kindje uit die zw. Het schijnt dat er vrouwen zijn die "gewoon" bloed verliezen wat niets betekent. Het geeft wel heel veel stress. Maar bloedverlies kan dus wel.