het lukt maar niet om zwanger te worden... deel 2

Ja, afwachten is moeilijk hè? maar er is hoop, het kan nog.... je bent nog geen jaren bezig.. al kan maanden soms wel heel lang duren.... Ik was in ronde 5 zwanger wat een miskraam werd.. toen hebben we 3 maanden niet rondom het ei geklust en daarna er weer volop tegenaan gegaan... ik was toen in ronde 3 zwanger, maar al met al heeft het een jaar geduurd.... en dat is LANG. Vooral als je al op dag 1 zwanger wilt zijn...

Houd moed dames....

@repelsteeltje: ik weet niet wat gebruikelijk is natuurlijk, maar wij zijn door de huisarts doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek waar een zaadonderzoek is verricht. Als de uitslag dan positief is, wordt de man even 'aan de kant gezet' en richt het onderzoek zich eerst verder op de vrouw.

@mamavanbinkie: dank je wel en jij ook heel veel succes!

@yessie: Gefeliciteerd, het is je van harte gegund meid, geniet ervan!

@iedereen, succes meiden!

@ Yessie: heel hartelijk gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten joh!

En voor ons meiden ook weer een opsteker, hét voorbeeld dat het ook na een paar maanden gewoon goed (kan komen) komt!

Ik voel intussen allerlei ongi klachten, dus ben bang dat het niets wordt... maar ja, deze klachten zijn ook zwangerschapsklachten en aangezien het de 1e keer zou gaan worden, weet ik natuurlijk niet hoe zwanger zijn voelt!

Zucht, jullie lezen het; twijfel, twijfel, twijfel!

Iemand nog iets opbeurends te melden?!

Hey meiden
@Yessie begrijp ik nu goed dat je zwanger bent?ik kan het nergens teruglezen,omdat de andere meiden jou feliciteren.
@Repelsteeltje:ik was bij de eerste helemaal niet bezig om zwanger te worden het enige wat ik merkte was overtijd en gevoelige borsten op mijn NOD verder nooit echt kwaaltjes gehad.
Julia spannend dat gesprek gelukkig is bij je man alles goed lijk me aan ene kant wel een opluchting maar heb al meer gelezen dat je met 1 eierstok prima zwanger kunt worden dus geef de moed niet op meid!wachten is nooit leuk(is ook mijn sterkste kant niet)
@mamavansimone:heb je al nieuws is je menstruatie doorgezet?of heb je beter nieuws?hoop het voor je meid
@repelsteeltje wanneer is jou NOD
wij moeten nog paar weekjes wachten.
liefs jootje

Goedemorgen allemaal.
De vloed zet hier niet door. Eergisteren klein beetje bruin met spoort vers bloed. De dag ervoor had ik echt een mega ongi gevoel, en dacht toen nog, de onig komt vroeg deze keer. Vandaag is de dag dat ik mijn nod heb, maar met de ovu testen had ik mn ei en als ik daar 2weken bij tel dan zou het maandag zijn. We wachten in spanning af. Ik hou jullie op de hoogte

groetjes

De vorige topic had ik hierover gestart.
Leuk dat er een deel 2 gekomen is :eek:)

Ik zit momenteel in de wachtweek van ronde 10.
Sinds woensdag heb ik licht gekleurde vloeiing.
Vanochtend was het effe bruin. Nu afwachten of het gaat doorzetten. Iedere maand heeft het bij mij nog doorgezet, dus ik verwacht dat dat dit keer ook wel weer zal gebeuren....

Daarna zouden we ronde 11 alweer ingaan :eek:(
Ik begin onderhand het vertrouwen een beetje kwijt te raken.
2 vriendenstellen van ons hebben de afgelopen weken bekend gemaakt dat ze zwanger zijn.

1 stel was in ronde 3 aangeteld & 1 stel in gelijk in ronde 1.
Ik vond het superleuk voor ze, maar werd van binnen wel verdrieting dat het bij ons niet zover komt.

We willen met kerstmis naar de huisarts gaan. Dan zijn we meer dan een jaar bezig.

Groetjes José

Hoi allemaal!

@ josanne: mijn nod is maandag. ik heb met mezelf afgesproken om niet te testen en gewoon af te wachten tot maandag. Alleen ben ik niet zo goed in afwachten -:)

@ mama van simone; wat lastig zeg dat het nu zo onduidelijk is. Nu weet je nog niets!

@ joseeke: vond het de vorige keer zo leuk dat je de topic geopend had, maar op dit forum verdwijnt het zo snel terug naar achteren. Ik begrijp je gevoel wel dat het hard is om te horen. Je gunt het andere van harte, maar zou zo graag willen dat het bij jezelf zover is. Het valt niet mee he?

Ook ik merk dat het vertrouwen een beetje weggaat. De eerste keren denk je van het komt vast de volgende keer wel, maar dat wordt toch een beetje anders.

Ik heb trouwens een nieuwe theorie bedacht. De kans wordt eigenlijk iedere maand een beetje groter. Als je 10 keer probeert met een dobbelsteen om zes te gooien en je gooit steeds geen zes, dan wordt de kans steeds groter, ja toch?! Hihi, je kan maar iets verzinnen!

Fijn weekend, ik ga maar eens proberen niet te veel na te denken!

Hoi Repelsteeltje,

Valt niet mee idd.
Het wordt iedere maand een beetje moeilijker & idd anders. Je gaat niet steeds meer denken: volgende keer mss meer geluk.

Ze zeggen dat 90 % van de stellen binnen een jaar zwanger zijn. Aangezien ik na deze wachtweek ronde 11 inga, wordt de kans "zwanger worden" idd steeds groter. Theoretisch gezien ;o)
Leuk verzonnen en je kunt beter maar positief blijven denken idd :eek:)

Groetjes José

Terug
Bovenaan