Het lukt me niet....

Ik ben nu 9,3 week zwanger van de tweede.... En het lukt me niet om helemaal te stoppen met roken.... Ik ben de hele dag bloed-chagerijnig, mijn lontje is zo kort dat je maar naar me hoeft te wijzen en ik ontplof, ik slaap niet 's nachts en kan niet normaal naar de wc..... Oh ja, en niet te vergeten het snaaien! Als ik een paar keer op een dag een paar trekjes neem ben ik rustig en gaat de rest ook goed..... Ik hoop dat het snel minder wordt en ik zonder kan...
 
Weet precies wat je bedoelt. Ik ben inmmiddels 34 weken en ook mij is het niet helemaal gelukt! En omdat de stress ook niet goed is, hebben wij het gehouden bij drastisch minderen. Ben niet heel erg trots op dit feit, en blijf het toch steeds proberen, maar.....

Succes!
 
Sja meid het is en blijft je eigen keuze. Tuurlijk ben je er zelf ook niet blij mee maar jij bent wel de enige die er wat aan kan doen. Ik ben zelf 8 weken zwanger en gestopt toen ik de positieve test in handen had. Dat is dus eigenlijk ook al te laat maar beter laat dan nooit zeg ik dan maar.

Ik had het er nu moeilijker mee dan met mijn eerste zwangerschap. Heel gek want dit kindje is net zo gewenst als mijn zoon was. Maar op een of andere manier kon ik moeilijker de knop omzetten. Ik heb de eerste week ook last gehad van alles wat jij schrijft maar nu, 3 weken later, is het volledig uit mijn systeem!! Zo snel kan het dus gaan.

Nogmaals, iedereen zal tegen je zeggen dat je ermee moet stoppen, je weet waarvoor je het doet, het is zo slecht voor je kindje, etc etc maar JIJ moet het doen, niet een ander. Ik kan alleen maar hopen voor je dat je de komende tijd het licht gaat zien en de sigaretten laat voor wat ze zijn. Heel veel sterkte...

Groetjes Joy
 
Ik snap je probleem helemaal..
ik ben zaterdag 30 weken en rook ook nog. niet heel veel......... 3/4 sigaretjes per dag... maar ik voel me daar lekker bij. soms rook ik hele dagen niet en soms steek ik er een paar meer aan.

Er zijn zoveel mensen die dan roepen oh je moet stoppen.. en ik zeg altijd ik moet niks, jah ademhalen en poepen.!!
Als ik niet rook krijg ik stress en daar heeft je kind meer onder te lijden dan wanneer je nog 3 sigaretjes rookt per dag. Ik probeer nogsteeds om helemaal niet te roken.. maar dat valt me soms zwaar....

Hoop voor je dat je het helemaal kan laten. en anders je niet schuldig voelen voor die paar sigaretjes.....

Liefs
 
Ik ben 26 wk en mij lukt het ook niet. Omdat ik bij mijn dochter direct zonder probleem ben gestopt had ik eigenlijk verwacht dat ik het nu ook weer zou kunnen. maar niet dus, ondanks accupunctuur, senso-theraphie etc. Niks helpt, ik word alleen maar gek.
Morgen ga ik een weekend weg met vriendinnen die allemaal al lang gestopt zijn. Nu hoop ik dat hun beschuldigende blikken me wel weer houden van het roken. Maar ik zie er nu al tegenop.
Heel veel sterkte!!
 
het is heel moeilijk ik rook zelf ook maar sinds ik een positieve test had gelijk gestopt.ben nu 11 weken.
dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste ook niet gerookt me zoontje is om 16.20 geboren en een uurtje later stond ik buiten met een peukkie whahah
erg he.
veel succes verder met je zwangerschap.
groetjes cora

ps:had veel moeite met de eerste 2 dagen nu nergens last van
 
Terug
Bovenaan