Het lukt me niet....

Herkenbaar! ik rookte zelf ook, en flink haha toen ik de positieve test in handen had, gelijk gestopt! morgen ben ik 12 weken zwanger... bij mij was het de eerste 2 dagen moeilijk, en daarna ging het goed!

succes~!
 
Wat een herkenbaar onderwerp! Ik ben nu 7 weken zwanger van de eerste en wilde heel graag stoppen met roken zodra ik zou stoppen met de pil. Niet dus! Toen ik de test gedaan had en zag dat ik zwanger ben ben ik wel direct gestopt. Heb het er wel een paar dagen moeilijk mee gehad maar nu gaat het beter.
Mijn man rookt niet en zou me zoooo schuldig voelen als ik het nu wel zou doen. Het is ook zijn kindje en ik moet er voor zorgen de komende tijd. Dat help mij er wel doorheen. Maar stiekem droom ik soms al een beetje van een mooie zomeravond met een prachtige baby in het bedje en ik in de tuin met een heerlijk glas wijn en... sigaretje!

Ik hoop dat het bij de gene die het moeilijk vinden om helemaal te stoppen toch makkelijker wordt... Ondanks dat het ieders eigen keuze is, blijft niet roken natuurlijk beter.
Ben nog wel een beetje nieuwsgierig...
Wat vinden jullie partners en/of verloskundige ervan dat jullie nog roken?

Succes!
 
Terug
Bovenaan