het lukt niet...

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal  het is voor mij nieuw op zo een forum...

Heb 2 kindjes waarvan ik onmiddellijk zwanger was... We zijn bezig voor een derde maar dit lukt niet... We zijn nu 6 maand bezig  en elke maand ontgoocheling... Zijn er nog waarbij het zolang duurt?

Vele groetjes San

Hoi,

Wij zijn bezig voor de tweede en nu in ronde 6.

van onze dochter was het de tweede keer raak, dus ik begin het ook wel een beetje spannend/vervelend te vinden!

Tijd gaat zo snel voorbij, klinkt weinig 6de ronde, maar is toch een half jaar!
We wachten gewoon af, je houdt toch in gedachtte dat het een jaar kan duren he!!!

succes.

Hey meisje,

dank voor je reactie...
Ja erop wachten kan lang duren hé?! Jammer genoeg... :(
Hoop dat het voor jou ook snel lukt! Maar je weet het inderdaad nooit op voorhand hoelang het zal duren, terwijl het ervoor zo snel is gegaan.
Het lukt wel zeggen ze allemaal, maar het is toch elke maand vervelend als je weer ongesteld bent

Vele groetjes San

Hey Meiden, hoe oud zijn de kids die jullie al hebben?
Kan wel zeggen tja jullie hebben teminste kids, wij zijn nog met de eerste bezig, maar nee dat is niet eerlijk. Hoop voor jullie dat jullie over een tijdje positief kunnen testen en weer lekker mogen genieten van zwangerschap.

Toitoitoi, Nathalie

ja wij zijn al anderhalf jaar bezig voor de eerste! ronde 17!
je kan er helemaal niks aan doen dan elke x maar op het goede moment te doen!
proberen hoop te houden al is dat erg moelijk!!!

mier

Hoop voor jullie dat jullie binnenkort positief kunnen testen Mier. Pff 17 rondes, hoop het niet mee te hoeven maken en gun het niemand. Succes! Klusze! Wanneer is nu je Nod?

Gr. Nathalie

ik heb wel een miskraam gehad in januari,was in ronde 12 zwanger nu alweer 5e ronde na de miskraam dus vandaar ronde 17!
mijn volgende nod is pas over een week of 3 maar het is zoiezo een verloren ronde want ga op vakantie zonder vriend! en dan is net mijn ei!

welke ronde zit jij?

mier

Ohhh jeetje na hoeveel weken heb je miskraam gehad meis? Heftig zeg!

Wij zitten in ronde 3 van ons eerste kindje, dus ik mag noet niet piepen. Maar het magische woord afwachten duurt soms wel heel lang hoor. Maar we zien het allemaal wel. Hoop in elk geval dat het geen jaar gaat duren, maar ja hebben we niet voor het kiezen hè.

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan