het lukt niet...

tussen de 8/9 weken,ja het was idd erg heftig!
vind het steeds moeilijker worden,maar ja je heb er helemaal geen grip op!

ronde 3 is nog wel kort maar je hoort heel vaak dat er mensen zo vroeg al zwanger raken hoor,en de meeste zijn binnen een jaar zwanger. (ik ook nog net maar liep uit tot een miskraam)

succes!!

mier

Dank je. Nou ik wacht liever nog ff en dat er dan een gezonde kleine in mijn buik mag groeien dan een miskraam. Dat lijkt me echt afschuwelijk, hoe klein ook.

We zien het allemaal wel meis, het komt vast wel goed met ons, hihih

Gr. Nathalie

Mijn kindjes zijn 16 en 10 dus vind het zo al een groot leeftijdsverschil... en het werkt meer op je gemoed, dus hoe sneller, hoe liever :)
Het moet inderdaad nog moeilijker zijn als het voor je eerste kindje is!
Ik was bij de kindjes onmiddellijk zwanger, nu moet ik geduld hebben!
Ik zal te oud worden, hihi

Groetjes allemaal en voor jullie ook een snelle zwangerschap!

hoi sannekuh

toen ik je titel las, en daarna je verhaaltje, werd ik eerst heel boos. 6 maanden bezig en dan al zeggen dat het niet lukt.
ik snap wel dat je als je de eerste 2 keer snel zwanger bent geraakt, het tegenvalt, maar het is toch normaal om er langer over te doen hoor...

ik ben inmiddels bezig sinds januari 2007. ben 3 miskramen verder, en mag het ju weer gaan proberen na 2 rondes te hebben moeten overslaan van de gyn.

ik hoop voor je dat je niet veel teleurstellingen meer te verwerken hoeft te krijgen... en we elkaar snel zullen spreken op het zwanger zijn forum.

ik wil je gevoel niet afkraken, iedere maand wachten is er gewoon 1 te veel!
maar deze titel als je 6 maanden bezig bent... dat viel mij wel  even zwaar.

liefs Carina

Hey Carina,
Heb begrip voor je reactie en sorry als mijn bericht verkeerd overkwam maar wist niet goed hoe het anders te formuleren en ben nog nooit eerder op een forum geweest. Vind het echt heel jammer van wat je al hebt meegemaakt en besef dan maar al te goed dat ik niet te klagen heb... Het is zoals je zegt, ben 2 maal direct zwanger geweest en heb er totaal geen benul van dat ik eigenlijk veel geluk heb gehad... dus nogmaals sorry mocht ik verkeerd overkomen... Hoop dat je heel snel zwanger mag zijn en je zoiets niet meer hoeft mee te maken...
Groetjes San

wij zijn sinds november 2006 bezig voor een tweede kindje, helaas nog niet gelukt. bij de eerste duurde het ook een jaar. doordat mijn man schipper is en 2 weken weg is en weer 2 weken thuis komt het vaak voor dat ie net weg is in de goede periode.
we klussen gewoon door en hopen dat het een keer mag lukken.

onze zoon wordt over 5 weken alweer 3.

iedereen succes en hopen dat we gauw een wondertje in onze buiken mogen ontvangen

groetjes sandra

Jeetje Sandra en Carina jullie moeten idd heel lang op jullie wondertje wachten zeg.
Hoe oud ben je Sanne? Zit idd wel groot leeftijdsverschil tussen. Succes allemaal meiden!

Gr. Nathalie

Ben er 35... het zal daar ook wel wat mee te maken hebben... Hoelang ben jij al bezig Nathalie? Grtz San

Terug
Bovenaan