A
Anoniem
Guest
Hoi mama's,
Zoals jullie weten was ik hier laatst met super goed nieuws, helaas dit keer met met een minder bericht.
Voor 10 dagen terug heb ik 2 dagen veel bloed verloren. Natuurlijk meteen in paniek en dacht het ergste. Echter had geen krampen en verloor geen weefsel, alleen veel bloed. Na die 2 dagen was het ineens over. We wisten niet wat we er van moesten denken en ik was nog te pril zwanger voor een echo. Wat een hel..
Een dikke week in onzekerheid gezeten en mochten we vandaag eindelijk een echo laten maken. Alleen was er op de echo niets te zien.. Geen vruchtzakje, helemaal niets. Ik heb dus toch een miskraam gehad..
Omdat ze het lastig kon zien hebben ze me meteen bloed afgenomen om zeker te zijn dan ik niet meer zwanger ben. Hierover wordt ik straks of morgenvroeg gebeld. Maar als de HCG-waarde in mijn bloed nog heel hoog is gaan ze me verder onderzoeken..
Dus helaas voor Kay nog geen brusje..
Ik weet ook niet goed hoe ik me nu voel en wat ik nu moet denken. Je bereid je op het ergste voor maar toch is het even erg confronterend.. Even ploft het wolkje met fantasienen en fijne gedachten over de toekomst uit elkaar..
Het hoort bij het leven en het is nu eenmaal niet iets onvoorkomelijks..
We hebben gewoon even niet zo'n geluk gehad..
Ik wil iedereen enorm bedanken voor jullie steun, smsjes en telefoontjes.
Het heeft me erg goed gedaan.
Esmé mv Kay