Het mocht niet zo zijn...

Hoi Esmé,Roger en Kay

Och,wat een bedroevend nieuws,ik vind het zo erg voor jullie.
Héél véél sterkte!!

Veel liefs Kitty en een dikke knuffel van Tess.

Wat een verdrietig nieuws voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Liefs Yvette.

Och meid, wat naar nou!
Hopelijk weet je in ieder geval inmiddels ietsje meer, want die onzekerheid is natuurlijk ook niet te dragen.
Ik zou je zo graag allemaal lieve dingen toewensen en precies de juiste woorden zeggen om je iets beter te laten voelen, maar ik besef me dat dit toch niet gaat werken en laat het dus gewoon bij "Ik denk aan je!"

Heel veel sterkte de komende tijd.
Dikke knuffel Annet

Hé wat een vervelend nieuws, wat een pech hebben zeg.
Zoals je zelf al zei, het hoort bij het leven, maar ja dat maakt het niet minder verdrietig natuurlijk.
Ik weet niet of dit op jou van toepassing is maar ik vond het wel een geruststellende gedachten na mijn miskraam, dat het vruchtje niet  volledig is ontwikkeld, en er dus iets mis was wat de natuur zelf in een vroeg stadium heeft opgelost.  
Gun jezelf en je lichaam even rust, en ga dan weer voor een brusje, jullie tijd komt echt wel weer.
Veel succes met het verwerken van alles.

liefs Daniëlle.

Oh nee, Esme...... Wat erg voor jullie. Neem de tijd om het een plekje te geven, je was er zo gelukkig mee.  Zó gek, moest vandaag aan je denken en omdat je er al een tijdje niet was, dacht ik even: het zal toch wel goed zijn? Maar echt zo'n berichtje lezen, dat stemt verdrietig

Vanavond brand hier een kaarsje voor jullie.......en denk aan jullie. Sterkte ook morgen.

Liefs
Susan

Hé Esme

jeetje, zo'n berichtje zet je duidelijk weer even met beide benen op de grond. het is een angst die ik ook bij mn eigen nog zeer prille zwangerschap heb. op de een of andere manier meer als bij de zwangerschap van Daniëlle. ik wens jullie sterkte en zal zeker aan jullie denken morgen. we wachten het maar even af op het forum en zullen aan jullie denken.
sterkte van Veronique

Heel veel sterkte voor jou en je man gewensd. Hoe pril ook zo iets is altijd moeilijk! Ik hoop dat jullie alles met tijd een plekje weten te geven.

Annemieke

Lieve Esmee....

Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd....vind het echt erg rot voor je...kan wel een hele pagina schrijven maar ik weet niet waarover....heb er ff geen woorden voor...

In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou en je mannetjes

Liefs Denise

Terug
Bovenaan