A
Anoniem
Guest
He Line, meid wat rot voor je. Hoe gaat het nu? Heb je al kans gehad om wat bij te tanken? Ben je op wat ideetjes gekomen om te voorkomen dat het zo ver komt? Ik herken het helemaal...door blijven gaan want je denkt het te redden. Maar eigenlijk heb je gewoon even rust nodig.
Lijkt me vooral moeilijk voor jullie omdat jullie natuurlijk geen weekenden zonder werk hebben en dat je familie niet bij jullie in de buurt is.
Hoe oud zijn je andere kinderen trouwens? Ik kan me nog herinneren dat ze tijdens je bevalling zo lief op hun kamertje bleven spelen tot dat Papa hun kwam halen. Ik probeer de oudere kinderen wat in te lassen en dat werk erg goed.
Heel veel sterkte en pas goed op jezelf, OK
Alina
Lijkt me vooral moeilijk voor jullie omdat jullie natuurlijk geen weekenden zonder werk hebben en dat je familie niet bij jullie in de buurt is.
Hoe oud zijn je andere kinderen trouwens? Ik kan me nog herinneren dat ze tijdens je bevalling zo lief op hun kamertje bleven spelen tot dat Papa hun kwam halen. Ik probeer de oudere kinderen wat in te lassen en dat werk erg goed.
Heel veel sterkte en pas goed op jezelf, OK
Alina