het moet ook niet gekker worden

Nou, volgens mij is er geen twijfel meer mogelijk hoor!!!

Ik zal je voor de vorm nog even succes wensen voor morgen. (of was het vrijdag??)
Dus bij deze
SUCCES!!!!!!!!!!!

Veel liefs en een klein beetje gefeliciteerd, Annet

Hallo dollie
Ik ben nu in middels 7 weken en een paar dagen zwanger! maar ik moet wel zeggen.. dat toen ik een paar dagen bijna een week overtijd was.. en een test deed van een drogist merk.. was mijn test ook negatief! een week later dus 2 weken overtijd toch maar naar de dokter... twijfelde heel erg! Ik daar uitgelegd.. zegt ie zo van> nou een test is heel gevoelig dus je hebt egt wel kans dat het antwoord klopte! ik zeg tegen hem nou ik wil hier nog een test doen.. ik  die test gedaan.. werd evenlater geroepen door de huiarts en ja hoor dik positief! flater voor de arts haha.. was dus wel gewoon zwanger! en het kan dus allemaal wel! veel succes in ieder geval! en laat je het weten als je meer weet!

Grtjs Chantal..

Hoi Dollie,
Nou die test zal echt wel kloppen hoor.
veel sterkte morgenochtend met de CB test, maar ik ben er van overtuigd dat je gewoon hartstikke zwanger bent.
Om ongeluk te voorkomen, ga ik je morgen pas feliciteren...haha.
Sterkte meid, de dag van vandaag zal wel heeeel lang duren.
Ik  voor je.

Liefs,
Danielle

Hoi Dollie,

Je hoeft echt geen test meer te doen hoor. Gefeliciteerd, je bent hartstikke zwanger hoor en hoe langer je over tijd bent hoe duidelijker de streep is!!

GEFELICITEERd en geniet!!!

Marje.

nou vanmorgen die test gehaald en nu ligt hij te branden in de kast om gebruikt te worden.

aan de ene kant denk ik heel standvastig ïk wacht tot morgen"maar aan
de andere kant wil ik hem nu ook wel doen maar ja ochtend urine blijft
het beste .........toch?????????????????????

volgens mij hoef je met de CB digitaal niet te wachten voor ochtenurine hoor. Die is volgens mij heel gevoelig en je bent nu ook weer een paar dagen verder + die positieve test van gisteren....
wil je niet opstoken, maar ik zou niet kunnen wachten....

succes,
Danielle

Hahaha, Dollie geloof me nou maar, je bent harstikke zwanger hoor.
Die zwangerschapstesten-fabrikanten zullen wel harstikke blij met je zijn.

GEFELICITEERD!

En nou ophouden met die onzekerheid en gaan genieten hoor!

Liefs, TeHa

Hoi Dollie,

Toen ik van de eerste zwanger was heb ik 's middags een test gedaan van CB en die was hartstikke positief. Dus wacht niet langer, doe de test en ik weet zeker dat je zwanger bent. Een streep is en blijft een streep. Donker of licht!

Succes en ik duim voor je!

Marje.x

Terug
Bovenaan