Het neemt een andere wending..

voor jullie heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer een beetje kunnen bijtrekken en jullie accu weer kunnen opladen.
En voor de kleine meid heel veel beterschap. Ik hoop dat het gauw allemaal duidelijk wordt wat er precies aan de hand is..

liefs
di silva

Bedankt voor de lieve woorden meiden!!!

Hier haal ik zeker weer nieuwe energie uit en natuurlijk ook uit ons gezin en alle leuke, fijne dingen.

Over 2 week hebben we nieuwe uitslag van hoe de medicijnen hebben gewerkt dus dan meer...

Liefs Renske

wat naar, maar het verklaard misschien voor jullie wel een boel van  de afgelopen anderhalf jaar.... ik hoop echt voor jullie dat het allemaal goed uit zal pakken!!!
liefs Stephanie

Meid,wat een ellende allemaal.
Ik kan me voorstellen dat je even op je eind zit.
Ik hoop voor je dat nu eens duidelijk wordt wat er precies aan de hand is.
Ik wil jullie veel sterkte wensen,het komt goed,echt waar!
Liefs Tanja.

Gosjepietje... Je verhaal gisteren al gelezen hoor, maar hij heeft er wel ingehakt moet ik eerlijk zeggen... We horen en lezen en schrijven natuurlijk allemaal de leuke dingen van onze koters hier, en natuurlijk ook de minder leuke als blauwe plekken en au en ziek zijn. Soms iets over de heupjes van kindjes, maar ik geloof dat we hier nog weinig hebben gehoord van mama's die in deze spanning zitten hoor! Laat zien dat alles toch maar betrekkelijk is of niet? En wat duurt wachten dan lang hé?? We wachten met je mee hoor! Ondertussen ons op de hoogte houden en veel reacties hier lezen!

Knuffel voor jullie, Marieke

Lieve Renske

Jeetje Renske, ik schrik van wat ik lees zeg....... Jouw reactie bij het starten van de jeep kan ik me zo voorstellen: je ziet het, je registreert, maar je wil nog even niet zien wat je ziet. Wat maken jullie een heftige tijd door zeg.

Een afweerstoornis, dat klinkt niet fijn. Betekent dat dat ze alle virsusjes  oppikt waardoor ze ziek wordt (en er niet echt van hersteld), of is het iets anders? Ik hoop toch echt zo voor jullie dat ze er overheen groeit... Meisje, wat een zorgen allemaal!!!

Heeel heel veel sterkte, ik denk aan je en hoop met je mee op goede berichten!
Dikke knuffel voor je meisje en ook voor jou

Liefs
Susan

lieve Renske,

wat zit het jullie allemaal tegen zeg, bah!! Ik hoop dat de medicijnen en druppels aan gaan slaan, en dat ze de bron van ellende t.z.t. kunnen achterhalen.

Ik wil je een dikke knuffel geven en neem echt alle rust die je pakken kan!!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan