Ik moet zeggen dat ik zelf daar ook last van heb, maar mischien op een andere manier.. Ik kan het ook niet beseffen, gezien de Gyn en de HA zeiden dat ik niet zwanger was, de Gyn vertelde zelfs dat ik geen kinderen meer kon krijgen als mijn periode's uitbleven,.. Ik was al die tijd gewoon zwanger!! De HA en Gyn hebben mij dusdanig onzeker gemaakt dat ik het niet kan beseffen, na de eerste echo ook erg blij, maar nu vraag ik me alweer af of alles wel goed gaat,.. Je voelt immers nog niet zoveel,...Ik denk dat er juist veel vrouwen zijn die een zwangerschap als bijzonder ervaren, in plaats van vanzelfsprekend,.. Ik vind je gevoelens heel normaal en ik heb dat net zo,.. Durf niets te kopen, want stel dat,. Ik heb positiekleding gekocht alleen omdat gewone me niet meer passen, maar nog voel ik menoet zwanger, ik kan nog niet genieten,.. Ik weet bijna zeker dat het gevoel wel komt, als straks de ''cruciale'' tijd voor bij is, en je moet nog maar even om dat te bereiken, komt het allemaal wel.. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap, ik hoop dat alles goed mag gaan,..
Succes...