Het nog steeds niet bevatten

Ik herken het precies. Ook ik ben pas na de 20- weken echo dingetjes gaan kopen. Wat hierboven al gezegd is: als het niet zo vanzelf gaat, is het misschien ook lastiger te erkennen? Zal wel zelfbescherming zijn idd.

Maar: 11 weken meis, je bent superzwanger.
Geniet er maar van, 9 maanden zijn zo weer voorbij ;-)
Wenser
 
Ik moet zeggen dat ik zelf daar ook last van heb, maar mischien op een andere manier.. Ik kan het ook niet beseffen, gezien de Gyn en de HA zeiden dat ik niet zwanger was, de Gyn vertelde zelfs dat ik geen kinderen meer kon krijgen als mijn periode's uitbleven,.. Ik was al die tijd gewoon zwanger!! De HA en Gyn hebben mij dusdanig onzeker gemaakt dat ik het niet kan beseffen, na de eerste echo ook erg blij, maar nu vraag ik me alweer af of alles wel goed gaat,.. Je voelt immers nog niet zoveel,...Ik denk dat er juist veel vrouwen zijn die een zwangerschap als bijzonder ervaren, in plaats van vanzelfsprekend,.. Ik vind je gevoelens heel normaal en ik heb dat net zo,.. Durf niets te kopen, want stel dat,. Ik heb positiekleding gekocht alleen omdat gewone me niet meer passen, maar nog voel ik menoet zwanger, ik kan nog niet genieten,.. Ik weet bijna zeker dat het gevoel wel komt, als straks de ''cruciale'' tijd voor bij is, en je moet nog maar even om dat te bereiken, komt het allemaal wel.. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap, ik hoop dat alles goed mag gaan,..

Succes...
 
Hoi, ik herken je gevoel, ook na een missed abortion en een mk weer in verwachting.
Bij mij duurde het een hele tijd totdat ik echt voor mezelf durfde toe te geven dat ik idd weer zwanger was, en dat het er allemaal goed uit zag.
Er zit niet voor niets 9 maanden 'levertijd' op je kleine, dus je gevoel komt echt vanzelf.
In mijn beleving schoot het ook niet op, de weken kropen voorbij in het begin.
Ik hoop dat je gauw van je zwangerschap kan gaan genieten en dat alles goed gaat met de kleine uk.
 
Thanks meiden, ben blij dat ik niet de enige ben, begon me al enigszins schuldig te voelen....tuurlijk zijn we heel blij, maar ja verder denken dan vandaag zit er nog even niet in. Zal het maandag ook even bespreken met de vk, 1e gesprek daarmee..
 
Terug
Bovenaan